3 listopada 2011

To Aru Majutsu no Index, II OP2 "See VisionS"


"Ujrzyj WizjE"
Wykonawca: Kawada Mami
Ans. Syusuke



I'M ALWAYS RUNNING AFTER YOU YOU ARE MY IDEAL YOU ARE ME

kore ijou tooku made tobenai tori ga ita
kizu mo nai rippa na hane de aozora o najitta
KONO basho mo waruKUNAI ANO sora wa takaKUNAI KONO basho mo yoKU WA NAI

karada de kanjiru sokudo o osoreteru
dare ni demo CHANSU wa moteru sono saki e yukenai
hontou wa tobitaTENAI hontou wa tobitaCHITAI

ima kanaetai negai no mukou de kagayaku kimi ga iru

hitomi ni utsusu
mirai ni tatte itsumo tsuyokute sonna kimi ga boku sa
kimi wa mada mabushii kedo onaji kimochi de kono te nobashite
itsuka tsukamu genjitsu no boku ga kimi ni naru yo

I'M ALWAYS RUNNING AFTER YOU YOU ARE MY IDEAL YOU ARE ME

madamada junsui de muku na yume datta
jishakumitai ni hoshii mono subete hikiyoseteta
KORE DAKE WA yuzuRENAI KORE MO MATA yuzuRENAI

gareki ni umoreta tte kodoku ni ikiteru kimi ga ita

hitomi ga nozomu
ima made zutto korekara motto asu no kimi wa boku sa
nugisutete sono karagoto hadaka ni natte migaru ni natte
mata sagasou yo hikaru genseki ni boku ga naru yo

ashimoto ni korogatta koishi o keritobashita tondeyuke kono omoi

hitomi ni yureru
risou no boku to kinou no boku ga itsumo surechigai de
ato sukoshi todokanai yo
kimi nara kitto kurushiku tatte waraitobashite

hitomi ni utsusu
mirai ni tatte itsumo tsuyokute sonna kimi ga boku sa
kimi wa mada mabushii kedo onaji kimochi de kono te nobashite
itsuka tsukamu genjitsu no boku ga kimi ni naru yo kimi ni naru yo

***

Zawsze za tobą gonię. Jesteś moim ideałem. Jesteś mną.

Był sobie raz ptak, który nie potrafił przelecieć już ani milimetra
Swymi skrzydłami bez skazy skarcił błękitne niebo
[To miejsce nie jest złe. Niebo nie jest znów tak strasznie wysoko. To miejsce nie jest złe.]

Jednocześnie obawia się jednak prędkości jaką rozwija jego ciało
Każdemu należy się szansa... ale nic ponad to
[Prawda jest taka, że nie poleci. Prawda jest taka, że chce lecieć.]

Tutaj jesteś, lśnisz jak pragnienie, które chcę spełnić

W moich oczach wyświetlam
"W przyszłości pewnie stojący na nogach, silny choćby nie wiadomo co", taki dla mnie jesteś
Nadal mnie oślepiasz jednak wyciągnę ku ciebie ręce z tym samym co zwykle uczuciem
Prawdziwa ja, którą w przyszłości ktoś chwyci w ramiona, stanie się tobą

Zawsze za tobą gonię. Jesteś moim ideałem. Jesteś mną.

Ten sen pozostał czysty i niewinny;
Przyciągnął do siebie jak magnes wszystko czego zapragnął
[Tylko to: nie ulegnę. I jeszcze to: nie ulegnę.]

Byłeś tam, pod gruzami żyłeś w samotności

Moje oczy pragną
"Dotychczas wszystko... ale od teraz - więcej!" "Ty" jutra to ja
Zrzuć z siebie skorupę, bądź goły i wesoły!*
Poszukajmy tego błyszczącego klejnotu, którym się stanę

Kamyk, który potoczył się pod moje stopy, kopnięty poleciał hen, te uczucia...

Kołyszące się przed moimi oczyma
Idealna "ja" i wczorajsza "ja" zawsze pokonują te same ścieżki nie spotykając się
Trochę dalej? Nie dosięgnę
Ale gdybyś to był ty to na pewno zacząłbyś się śmiać choćby nie wiem jak bolało

W moich oczach wyświetlam
"W przyszłości pewnie stojący na nogach, silny choćby nie wiadomo co", taki dla mnie jesteś
Nadal mnie oślepiasz jednak wyciągnę ku ciebie ręce z tym samym co zwykle uczuciem
Prawdziwa ja, którą w przyszłości ktoś chwyci w ramiona, stanie się tobą

***

* przesadziłam? ^^' Tam naprawdę tak jest, przysięgam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz