22 grudnia 2013

Fairy Tail, IM Gajeel "METALLIC KISS"


"METALICZNY POCAŁUNEK"
Wykonanie: Wataru Harano jako Gajeel
English et Romaji: Kirou's Horizon
Na tę chwilę będzie to ostatnia piosenka uzupełniająca zwycięzcę zeszłorocznego eventu.


Iskry lecą, gdy zderzam się z nim pięściami;
Mieliśmy więc sobie swój wspólny sen, ale potem uświadomiłem sobie, że ma to gdzieś
Moje włosy może są wykrzywione, ale ja sam jestem wyprostowany jak struna
Czasem przez ten średni dystans moje serce zaczyna bić szybciej

"Dobroć"? Weź mi tu nie słodź;
Na anemię żelazo to mus
Głodny nie potrafię walczyć;
To taki uroczy, zawadiacki instynkt

Metaliczny pocałunek, wypełniają mnie łzy;
Wspomagany wzmocnionym akordem
Wydaję z siebie stalowy krzyk, łoł, łoł
Metaliczny pocałunek, moje niedołężne, nieśmiałe uderzenie
Odsłania moje prawdziwe, bijące serce!

Chłopak, dziewczyna, kot
Albo tamten pozer;
Każde z nich żyje pełnią życia, to chyba po to istnieją ci cali "przyjaciele"
Da się zniszczyć rzeczy materialne, ale nie miłość;
Nadopiekuńczość to jak mieć związane ręce i nogi oraz zakneblowane usta

Orzeł! Reszka! Biały! Czarny!
Plotki! Znaczy, no, rób tak przez siedemdziesiąt pięć dni;
Wcale się tu przed tobą nie otwieram! Po prostu się na tym znam
Moje umiejętności socjalne przeszły rdzą na wylot

Metaliczny pocałunek, paraliżuje mnie
Arpeggio
Wydawane przez skrzypiące schody, łoł, łoł
Metaliczny pocałunek, skrucha wydobywająca się z piosenki tego uparciucha
Maluje jednocześnie swymi akordami i sepią obraz jego wspomnień

"Jesteś śmieciem", segregowanym na dodatek, ach.
Nigdy nie zapomnę tej wyciągniętej ku mnie ciepłej dłoni...

(Och, uwierz mi...)
Metaliczny pocałunek, wypełniają mnie łzy;
Wspomagany wzmocnionym akordem
Wydaję z siebie stalowy krzyk, łoł, łoł
Metaliczny pocałunek, moje niedołężne, nieśmiałe uderzenie
Odsłania moje prawdziwe, bijące serce!

***

bachibachi hibana chirashite kobushi wo majieta aitsu wo
itsu kara ka So tagai no yume ki ni natteta ki ga tsuiteita
kami wa nabiite mo ore ha nabikanee
bimyō na kyori ni tokidoki dokidoki shiteiru ze

yasashisa to iu suītsu dake ja hinketsu sa tetsubun hokyuu wa masuto
hara ga heccha tatakanee itazura na kyūto na honnou sa

metarikku kissu musebinaku no sa pawā kōdo de
koutetsu no sakebi hibiku WOW-WOW
metarikku kissu bukiyou mono no shai na sutorōku
bīto na riaru na hāto abakidasu

otoko mo onna mo neko mo hade ni yari atta aitsu mo
minna mina So ikiteru nda ze dakara tomodachi to iu wake sa
mono wa kowashite mo ai wa kowasenee
kajō na hougo wa gajigaji ganjigarame ni naru ze

omote da ura da shiro da kuro da to uwasabanashi 75 (shichijuugo) nichi shiterya ii
sunao janai hyaku mo shouchi nareai wa sabitsuku moto da ze

metarikku kissu shibireteru no sa arupejio no
kaidan wo noboru oto ni WOW-WOW
metarikku kissu goujou mono no sange no uta
kōdo na sepia na memori utsushidasu

garakuta da tte shiwakesare AH
sashinoberareta atatakai te kitto wasurenai

(Oh, believe me…)
metarikku kissu musebinaku no sa pawā kōdo de
koutetsu no sakebi hibiku WOW-WOW
metarikku kissu hamidashi mono no rasuto nanbā
bīto na riaru na hāto abakidasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz