31 grudnia 2013

The World Ends With You, ED "Lullaby For You" (Japanese Ver.)


"Kołysanka Dla Ciebie"
Wykonawca: Jyongri
Słowa i muzyka: Jyongri
English et Romaji: Atashi



To ja się zmieniłam? Czy ten pejzaż? Martwi mnie to
Ale potem przyszło mi do głowy, że ty - osoba, która chcę chronić - stoi zaraz obok.

Są takie rzeczy, które chciałabym zapomnieć, lecz jeśli spojrzę wstecz, ogarnie mnie słabość
Z drugiej strony moje wspomnienia to skarby mego serca i dlatego są zawsze przy mnie.

Kołysanka dla ciebie,
Gdyż blask jutra czeka
Niech i to jutro będzie wspaniałe...
Jeśli tylko istnieje siła zagrzewająca do chwycenia się za ręce

... Wtedy nawet gdy zbudzę się z głębokiego snu, nie będę sama
(ty i ja, przyjaciele... prawda?)

To dzieci nie mogą spać, dlatego dawałam sobie radę z moją samotnością
Z drugiej strony to pierwsza noc, którą wolałabym spędzić śniąc...

Kołysanka dla ciebie,
Gdyż gwiazdy z pewnością rozbłysną
Niech jutro też będzie wspaniałe...
Ponieważ pewnego dnia chciałabym poddać się nadziei

Nawet w mroku utraty nie będę sama

W mych wspomnieniach chcę wyryć swą obecność i żyć w nich
... Już teraz przyszłość stała się wiecznością

Kołysanka dla ciebie,
Gdyż blask jutra czeka
Niech i to jutro będzie wspaniałe...
Jeśli tylko istnieje siła zagrzewająca do chwycenia się za ręce

... Wtedy nawet gdy zbudzę się z głębokiego snu, nie będę sama
Nie będę sama

***

Kawatta no wa boku na no ka, keshiki na no ka, fuan da kedo
Tonari ni mamoritai kimi ga ireba ii to ima omotta.

Wasuretai koto mo aru keredo, furikaeru to, yowaku naru kedo
Omoide wa kokoro no takaramono da kara soba ni aru no sa.

A lullaby for you
Ashita no hikari wa matte iru kara
May tomorrow be wonderful too
Te o toriaeru chikara ga areba

Nemuri kara samete mo, hitori ja nai
(you and me, friends aren’t we?)

Nemurenai no wa kodomo da kara, kodoku da kara, heiki datta kedo
Yume o minagara yoru o sugoshitai to kanjita no wa hajimete sa.

A lullaby for you
Hoshi wa kanarazu kagayaku kara
May tomorrow be wonderful too
Itsuka wa idaku kibou ga aru kara

Tesaguri no yami de mo, hitori ja nai

Kioku no naka de, kizami ikite yukitai
Mou sude ni   the past is gone eternally

A lullaby for you
Ashita no hikari wa matte iru kara
May tomorrow be wonderful too
Te o toriaeru chikara ga areba

Nemuri kara samete mo, hitori ja nai
Hitori ja nai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz