30 grudnia 2009

Bokura ga Ita, OP "Kimi dake wo..."


"Tylko ciebie..."
Wykonawca: Mi
Ans. Miharu



Usotsuki na anata nakimushi no atashi
Doushite Umakuikanai wa
OSHARE shita kami mo RAINSUTOON no tsume mo
Anata wa kizukimoshinai ne

LOVE
Kanashii namida nanka janai yo
Me ga kawaite HIRI HIRI suru dake
Koronde bakkari I LOVE

Kimi dake wo atashi dake wo
Atsui omoi wo uke tomete
Doko made mo tsunagattetai
Kawaikunai nakigao mo zenbu aishite ne

Yasashi sugiru anata wagamama na atashi
Gomen ne ii ko ni naru kara
Koe ga kikitai yo beddo no naka datte
Atama wa anata no PAREEDO

Ah
Nemuranai sora ga akubi wo shiteru
Sabitsuita seiza no KAKERAtachi
Kokoro ni koboreta SHOOTING SUTAA

Kimi dake wo atashi dake wo
Taiyou no KISSU uke tomete
Doko made mo tsunagattetai
Samishi ga riya na atashi no koto zenbu aishite ne

Kimi dake wo atashi dake wo
Atsui omoi wo uketomete

Kimi dake wo atashi dake wo
Kogetsuita koi kienai de

Doko made mo tsunagattetai
Hanabi ga kieru shunkan ni sotto KISSU shite ne

***

Ty - kłamczuch a ja - beksa;
Czemu między nami nie może być kolorowo?
Moja pieczołowicie układana fryzura, moje paznokcie lśniące jak kryształy...
Na co to wszystko skoro nie raczysz tego zauważyć!?

Miłość
Nie zasługuje na łzy
Ale kiedy już wysychają zaczynam coś czuć...
Nawet gdy idzie nie tak - kocham...

Tylko ciebie, tylko mnie
Chcę byś wziął ode mnie te gorące uczucia
I łączył się ze mną gdziekolwiek jesteś
Proszę, kochaj mnie taką jaką jestem, nawet kompletnie nieuroczą z tą upłakaną buzią

Ogólnie prosty ty i ogólnie samolubna ja
Wybacz, będę już grzeczną dziewczynką, bo...
Chcę słyszeć twój głos leżąć w łóżku
W mojej głowie będzie on jak parada

Ach
Bezsenne niebo ziewa
Zardzewiała konstelacja gwiazd rozpada się
Rozlewa się, by zamienić moje serce w spadającą gwiazdę

Tylko ciebie, tylko mnie
Chcę byś przyjął ode mnie ten słoneczny pocałunek
I łączył się ze mną gdziekolwiek jesteś
Jestem samotna i nie mogę się doczekać aż pokochasz całą mnie*

Tylko ciebie, tylko mnie
Chcę byś wziął ode mnie te gorące uczucia

Tylko ciebie, tylko mnie
Te płonące uczucia nie wygasną

Połącz mnie z sobą gdziekolwiek jesteś
Bym mogła delikatnie dotnkąć twoich ust gdy już znikną fajerwerki

***

* właściwie to nie do końca tak. Chodzi bardziej o każdą rzecz, która się z nią kojarzy, jej kaprysy, etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz