19 grudnia 2009

Macross Frontier, OP2 "Lion"


"Lew"
Wykonawca: May'n jako Sheryl Nome i Nakajima Megumi jako Ranka Lee
Ans. Hachi (:P)



Hoshi o mawase sekai no mannaka de
Kushamisureba dokoka no mori de chou ga ranbu
Kimi ga mamoru doa no kagi detarame
Hazukashii monogatari
Nameatte mo raion wa tsuyoi

Ikinokoritai
Ikinokoritai
Mada ikite itaku naru
Seiza no michibiki de ima, mitsumeatta

Ikinokoritai
Tohou ni kurete
Kirari karete yuku
Honki no karada misetsukeru made
Watashi nemuranai

Kaze wa yagate higashi e mukau darou
Koukiatsu kono hoshi no hyouga o osou
Sasoimizu o nonda mune ga tsurai
Toomaki na monogatari
Kajiriau hone no oku made

Ikinokoritai
Ikinokoritai
Mada ikite itaku naru
Seiza no michibiki de ima, mitsumeatta

Ikinokoritai
Tohou ni kurete
Kirari karete yuku
Honki no karada misetsukeru made
Watashi nemuranai

Nani shi ni umareta no
Nani shi ni koko ni iru

Ikinokoritai
Umaranai kizu
Hikari osoreteta
Yurusaretai inochi ga ima, hikareatta

Samayoi hatete
Kimi no tonari de hoteri shizumetai
Honki no karada misetsukeru made
Watashi nemuranai

Ikinokoritai
Gakeppuchi de ii
Kimi o aishiteru
Mezametai inochi ga ima, hikareatta

Kyouki ni kaete
Inori sasagu yo
Kimi o aishiteru
Seiza no michibiki de…

Ikinokoritai
Mada ikitetai
Kimi o aishiteru
Honki no kokoro misetsukeru made
Watashi nemuranai

***

Krąż wokół gwiazd w samym sercu ziemi
Gdy kicham motyle trzepocą dziko skrzydełkami w którymś z lasów
Nie jesteś pewien czy powinieneś chronić klucza do tych drzwi
Nawet jeśli naje się wstydu,
Lew pozostaje potężny

Chcę przetrwać
Chcę przetrwać
Wydaje mi się, że chcę nadal żyć
Spojrzeliśmy właśnie na siebie pod czujnym okiem konstelacji

Chcę przetrwać
Nie wiem co mam dalej robić
Więdnę w mgnieniu oka
Nie zaznam snu
Póki nie pokażę prawdziwej siebie*

Niebawem wiatr skieruje się na wschód, prawda?
Wysokie ciśnienie atakuje lodowce tej planety
Moje serce boli po wypiciu pompowanej wody**
Historia nadciąga z daleka
I wgryza się w ciebie sięgając kości

Chcę przetrwać
Chcę przetrwać
Wydaje mi się, że chcę nadal żyć
Spojrzeliśmy właśnie na siebie pod czujnym okiem konstelacji

Chcę przetrwać
Nie wiem co mam dalej robić
Więdnę w mgnieniu oka
Nie zaznam snu
Póki nie pokażę prawdziwej siebie

Po co się urodziłam?
Co mam tutaj do zrobienia?

Chcę przetrwać
Moje niezasklepione rany
Obawiały się światła
Nasze życia spragnione przyzwolenia dla swego istnienia, właśnie przyciągnęły się nawzajem

Moja wędrówka skończona
Stoję obok ciebie i staram się nie zarumienić
Nie zaznam snu
Póki nie pokażę prawdziwej siebie

Chcę przetrwać
To nic, że stoję na krawędzi
Kocham cię
Nasze życia spragnione przebudzenia, właśnie zauroczyły się sobą nawzajem

Zamiast szaleństwa
Oferuję modlitwę
Kocham cię
Pod czujnym okiem konstelacji...

Chcę przetrwać
Nadal chcę żyć
Kocham cię
Nie zaznam snu
Póki nie pokażę prawdziwej siebie

***

* linie zamienione miejscami dla większego sensu, dosł. "póki nie pokażę poważnej części mnie"
** Oooook, mi też brzmi to beznadziejnie, jakby co to wiecie kogo tłuc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz