6 grudnia 2009

Naruto: Shippuuden, ED11 "Omae Dattanda"


Tytuł: Omae Dattanda (To byłeś Ty)
Wykonawca: Kishidan
Na życzenie Olgi


Czy to moje yaoistyczne skrzywienie czy ta piosenka naprawdę jest strasznie SasuNaru?

***
omae ga tonari ni iru
omae ga waratte iru
omae ga ureshi sou de
ore mo waratta

omae wa mujaki datta
omae wa yasashikatta
omae wa tokidoki naki
ore wa komatta

dare yori tsuyo sa o motome ta ano koro
ore no tatta hitotsu no yowasa ga
omae datta omae datta
omae dattanda

aitai yoru o koete
toki o koete ima aitai

omae ga hokori datta
omae ga subete datta kara
omae ga tsuita uso
ore ni wa totemo yuruse nakatta

ima yoake o mite ita
aa oiru no kaori to asayake no hikari
ASUFUARUTO ni terasareteta kage wa hitori

zasetsu o kurikaeshi te ita ano koro
ore no tatta hitotsu no tsuyo sa ga
omae datta omae datta
omae dattanda

tashika ni omae ga ita
omae ga ita omae ga ita

aitai

aenai

omae dattanda

***

Jesteś tuż obok
Śmiejesz się
Wyglądasz na szczęśliwego
I ja też się śmiałem

Byłeś niewinny
Byłeś życzliwy
Czasem płakałeś
Ja się martwiłem

Gdy pragnąłem siły ponad wszystko
Moją jedyną słabością byłeś ty
Byłeś ty. Byłeś ty.
Byłeś ty

Tęsknie za tobą, pokonam noc
Pokonam czas by móc cię teraz zobaczyć

Byłeś dumny
Bo byłeś wszystkim dla mnie
Kłamstwo, które mi podarowałeś
Było dla mnie niewybaczalne

Przed chwilą zobaczyłem świt
Zapach oleju i światło porannej łuny
Był tylko jeden cień widoczny na asfalcie

Gdy naprawiałem moje błędy
Moją jedyną siłą byłeś ty
Byłeś ty. Byłeś ty
Byłeś ty

Z pewnością tu byłeś
Byłeś tu. Byłeś tu

Tęsknię za tobą

Nie widzę cię

To byłeś ty

1 komentarz: