18 lutego 2010

Macross Frontier, IN "Yousei"


"Wróżka"
Wykonawca: May'n jako Sheryl Nome
Ans. Mitsuki-chan



Minna ga watashi no koto o
Yousei to yobu watashi wa sore ni kotaeru

Kanjinai kara kokoro no omosa
Dakara kono sora o tobeta n da

Anata o shitte ai ni furuete tomadou watashi no hane ga
Mukidashi de ame ni nurete inochi yobisamashita
Fly away , for another day
“watashi o yonde, anata no koede”

Kuiru koto nai JUST SECRET LOVE
Suki da to itte sore ijou ima wa iwanaide
Rakuen ni kaerenai

I’m here I’m here,
Here’s where I live, now I sing in the silence
Right here, there’s no fear

Kono uchuu ni aru no kana
Atatakai basho shitaiai yumemiru basho

Kokoro no yami terasu hadou o atsume
Soshite watashi wa tobitatou

Anata no moto e haruka chijou e muchi no you ni utsu ame yo
Kono omoi mukuwarezu awa ni nari kiete mo heiki
Believe in me. “anata no hikari, namida no sobani”

Tada aru ga mama I’M LOVING YOU
Tokareru tame musunda kami ga kirei da ne shizuku de nijindeku

Anata ni deatte aisareru tame zutto hitori de ita n da
Kako to mirai musubu ginga no yuugure o anata to mitai kara

Where are you? Why the love?
Fall into the end of the World.
Fairy, realize that I can feel on my soul.

Jikuu-arashi no eria o nukete
Anata no moto e…

***

Wołają na mnie "wróżka"
A ja reaguję

Dlatego, że nie czuję wagi swego serca,
Byłam w stanie przelecieć przez ten kosmos

Znam cię, drżę kochając, moje zdezorientowane skrzydła:
Nagie i przemoczone zbudziły życie
Odleć stąd do następnego dnia
"Wezwij mnie"

Niczego nie żałuję, TYLKO SEKRETNA MIŁOŚĆ
Powiedz, że mnie kochasz, nie chcę słyszeć więcej
Nie możemy wrócić do Edenu

Jestem tu, jestem tu
Tu żyję i tu śpiewam pośród ciszy
Właśnie tu strachu brak

Zastanawiam się czy znalazłabym we wszechświecie
Miejsca pełne ciepła, miejsce, w którym możemy do siebie tęsknić i zatopić w marzeniach

Zbieram w jedno miejsce fale, które oświetlają ciemność w moim sercu
Potem odpłynę

Do miejsca gdzie cię znajdę, do odległego kraju, w deszczu jak razy bicza
Nawet jeśli moje myśli, nienagrodzone, zmienią się w bąbelki i rozpłyną się - to nic
Uwierz we mnie. "Twoje światło błyszczy obok łez"

Tak po prostu, KOCHAM CIĘ
Moje rozplecione warkocze są takie piękne; są całkiem mokre

Abyś mnie spotkał i pokochał, przez cały ten czas byłam sama;
Ponieważ chcę oglądać zachód słońca na Mlecznej Drodze, który łączy przeszłość i przyszłość z tobą

Gdzie jesteś? Dlaczego to miłość?
Wpadnij w koniec Świata.
Wróżko, zorientuj się wreszcie, że czuję to w duszy.

Zostawiam za sobą burzę kosmosu i czasu
I idę do ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz