26 lutego 2010

Suzumiya Haruhi no Shoushitsu, MOV "Yasashii Boukyaku"


"Delikatna niepamięć"
Wykonawca: Chihara Minori jako Nagato Yuki




Nozomu koto wa nani?
Watashi ga toikakeru
Nani mo iranai uso de wa nakatta

Kieru sekai ni mo
Watashi no basho ga aru
Sore o shiranai jibun de sae mo

Tojikometa ishiki wa
Toki o musubi
Negai o kurikaesu
Mata au made wasurenaide

Meguru hibi no naka
Watashi ni nokoru no wa
Kioku sore to mo boukyaku darou ka

Yagate sekai ni wa
Nemuri ga otozurete
Hitori hitori no ashita ni kaeru

Erabareta mirai o
Miokuru tobira
Negai ga kanatte mo
Wasurenaide wasurenaide

Kieru sekai ni mo
Watashi no basho ga aru
Sore o shiranai jibun de sae mo
Omoidasu made wa…

***

Czego pragnę?
Pytam
Nie kłamałam mówiąc, że nie brak mi niczego

Nawet w rozpływającym się świecie
Znajdzie się dla mnie miejsce
Choć nie wiem gdzie

Moja ograniczona świadomość
Spina czas
I ciągle prosi o jedno:
Póki znów się nie spotkamy - proszę, nie zapomnij

Wśród nadchodzących dni
Co mi pozostało?
Wspomnienie czy niepamięć?

Wkrótce ten świat
Nawiedzi sen
I każde z nas wróci do swojego jutra

Przy drzwiach żegnam
Wybraną przyszłość
Nawet jeśli twoje życzenie się spełni
Proszę, nie zapomnij, proszę, nie zapomnij

Nawet w rozpływającym się świecie
Znajdzie się dla mnie miejsce
Choć nie wiem gdzie
Póki sobie go nie przypomnę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz