18 lutego 2010

Sayonara Zetsubou Sensei, IM Nozomu "Zesshou"


"Idealna Piosenka"
Wykonawca: Kamiya Hiroshi jako Itoshiki Nozomu
Ans. Mleko



“Koppazukashii” koto bakari
Furikaeritakunai wagami, jinsei

Uramichi kaidou amayadori
Abara no mune sasu karesusuki ni,

Watashi no ashiato potsupotsu to
“Koppa zuka” no retsu dake, tsuzuku michi desu.

Kondo mo yahari ma ni awanakatta
Shukumeiteki naru un no warusa ka!

Mata au hi made mattete kudasai
Saraba hikari yo todoke, zesshouu

***

W życiu zdarzają się tylko skrajnie krępujące chwile
Nie chcę zastanawiać się nad sobą albo tym co przeżyłem

W bocznych uliczkach, na autostradzie - chowam się przed deszczem
Chłodna ponurość przeszywa mi żebra

Moje ślady odbijają się na ścieżce krok za krokiem
Na niekończącej się drodze pełnej rzędów zwanych "stosami bezsensowności"

Tak właśnie myślałem, znowu nie zdążyłem
Czy to moje potworne szczęście, że od razu zostałem skreślony?

Póki nie nadejdzie dzień, gdy znów się spotkamy - proszę, czekaj na mnie
Żegnaj światło; doleć tam - moja idealna piosenko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz