23 lutego 2010

Sailor Moon, IM Minako/Venus "Anata no Yume wo Mitawa"


"Widziałam o Czym Śniłeś"
Wykonawca: Fukami Rika jako Aino Minako/Sailor Venus




Yuunagi no umi ni futari wa shai da ne
Totemo atatakai anata no yume wo mita wa

Hatsukoi no you ni kokoro odoraseta
Sure chigau tabi ni tagai ni yasashiku nareta

Hikarinagara warainagara sugiteiku kisetsu
Zutto futari kawaranai to shinjiteta

MY LOVE ano toki hanashita mirai no koto
AH koushite omoidaseba
Natsukashii dake nante

Tooi machi de ima wa donna yume wo miteiru no
Mado wo akete aoi kaze ni kiite miru

MY LOVE dokoka de dareka to koi wo shitemo
AH tokidoki omoidashite sono mune no katasumi de

MY LOVE muchuu de hanashita mirai no koto
AH mabushii anata deite
Kagayaite itsu made mo

***

Wieczorem, przy spokojnym morzu, tak wspaniale się razem bawiliśmy
Jesteś dla mnie taki dobry i to właśnie dlatego widziałam o czym śniłeś

To była pierwsza miłość i nasze serca tańczyły radośnie
Za każdym razem byliśmy dla siebie tacy słodcy

Razem lśniliśmy, razem się śmialiśmy, a pory roku szły naprzód
Wierzyłam, że to nigdy się nie skończy

Mój Kochany, tamtego dnia rozmawialiśmy o przyszłości
Ach, po tym wszystkim, gdy wspomnę to co było --
Miłe wspomnienia są jedynym co mi zostało

W mieście daleko daleko stąd - ciekawe o czym śnisz?
Otwórz okno a ja zapytam o to chłodny wiatr

Mój Kochany, nawet jeśli oddasz serce innej
Ach, wspomnij nas czasem w kąciku serca

Mój Kochany, szczerze, z głębi serca rozprawialiśmy o przyszłości
Ach, jesteś promienny jak słońce
Nigdy nie przestawaj tak lśnić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz