23 lutego 2010

Sailor Moon, IM Makoto/Jupiter "Anata no Sei Janai"


"To nie twoja wina"
Wykonawca: Shinohara Emi jako Kino Makoto/Sailor Jupiter




Ima mo tasogare no machi ni
Kirameiteru omoide
Sou yo arekara anata ni
Niteiru hito ni au tabi ni tokimeku

Nando koi ni ochitemo
Itsumo umaku ikanakute...

Anata no sei janai no gomenne
Furihajimeta ame no sei yo
Hoshi no kazuhodo koi mo aru kedo
Mada anata wo aishiteru

Sukoshi mujaki na manazashi
Komugiiro no hohoemi
Kitto yasashii anata no
Kawari ni nareru hito nante inai no

Sora no hate wo samayou
Kumo no you ni setsunakute...

Anata no sei janai no gomenne
Toki ga tateba wasureru kara
Dakedo onegai yume no naka de wa
Zutto soba ni isasete ne

Anata no sei janai no gomenne
Furihajimeta ame no sei yo
Hoshi no kazuhodo koi mo aru kedo
Mada anata wo aishiteru

***

Nawet teraz - w mieście po zmierzchu -
Moje wspomnienia migocą
Właśnie tak, od tamtego czasu za każdym razem
Gdy poznaję mężczyznę, który przypomina mi ciebie - moje serce trzepoce

Nieważne ile razy się zakochuję --
To nigdy tak naprawdę nie wychodzi...

To nie twoja wina, wybacz mi
To przez deszcz, który właśnie pada
Kochałam tylu ile gwiazd błyszczących na niebie,
Ale wciąż mam w sercu ciebie

Tych kilka niewinnych spojrzeń na mnie
Ten niewinny uśmiech w kolorze czekolady
Wiem, że ciebie - takiego delikatnego -
Nie zastąpi mi nikt inny na świecie

Tak samo jak chmury, które nie mogą sobie znaleźć miejsca na niebie,
Moje serce cierpi

To nie twoja wina, wybacz mi
Czas minie, a ty zapomnisz
Ale proszę, błagam, w moich snach
Pozostań przy mnie

To nie twoja wina, wybacz mi
To przez deszcz, który właśnie pada
Kochałam tylu ile gwiazd błyszczących na niebie,
Ale wciąż mam w sercu ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz