8 czerwca 2010

Hakuouki, ED "Kimi no Kioku"


"Wspomnienia o Tobie"
Wykonawca: mao
Ans. Martyna



Maiochiru hanabira hoho o tsutau shizuku
Ano hi futari de miageteta keshiki ni ima tada hitori

Omoidasu no ga kowakute
Hitomi kokoro o tozashite
Nando mo kesou to shita no sono tabi ni anata afureta

Zutto mamoritai to negatta tatoe kizutsuite mo
Dare yori mo chikaku de mitsumete ita
Dakishimeta nukumori wa mada kono te no naka ni
Wasurenai
Ikutsu no kisetsu o kasanete mo anata omotteru

Hajimete atta toki ima mo oboeteru no
Tsukiakari ni yurameiteta kanashige na sono yokogao

Setsunasa o kakaeta mama
Hitomi kokoro o nurashite
Ooki na senaka dakishime tsubuyaita watashi ga iru yo

Sotto tsutsumikonda ryoute wa anata no tame ni aru
Nan ni mo iwanaide tada koushite
Subete o nakushitatte koukai nado shinai
Honki de omotteta
Anna ni mo dareka o nido to aisenai

Zutto hanarenai to chikatte
Kami o nadete kureta na no ni naze? Tonari ni anata wa inai
Dakishimeta nukumori wa mada kono te no naka ni
Wasurenai
Ikutsu no kisetsu o kasanete mo anata omotteru

***

Płatki kwiatów spływają w dół tak samo jak łzy na moich policzkach
W miejscu, gdzie niegdyś razem wpatrywaliśmy się w niebo, jestem teraz całkiem sama

Przeraża mnie wspominanie tej chwili
Dlatego zamknęłam oczy i serce
I raz za razem starałam się wymazać twój obraz; a jednak wciąż uparcie się pojawiałeś

Marzyłam o tym, by pomimo bólu nigdy nie przestać chcieć cię chronić
Będąc tak blisko ciebie, opiekowałam się tobą czulej niż ktokolwiek inny
Wciąż czuję na dłoniach twoje ciepło, które miałam okazję poczuć
Nie zapomnę
Nieważne ile wiosen czy zim minie: myślę o tobie

Nawet teraz dokładnie pamiętam chwilę gdy się spotkaliśmy
Obraz twojego stęsknionego profilu zamigotał w blasku księżyca

Pogrążona w smutku
Wylałam wiele łez; tak z oczu jak i z serca
Objęłam twoje szerokie ramiona i szepnęłam "Jestem tu"

Moje dłonie trzymane przez twoje istnieją dla ciebie
Nie potrzebujemy słów by tak trwać
Mogę wszystko stracić, ale nie będę żałować;
Takie były moje szczere myśli
Już nigdy nie pokocham kogoś tak mocno

Przyrzekłeś mi, że nigdy mnie nie opuścisz
I pogłaskałeś mnie po włosach; więc dlaczego? Dlaczego cię tu ze mną nie ma...
Wciąż czuję na dłoniach twoje ciepło, które miałam okazję poczuć
Nie zapomnę
Nieważne ile wiosen czy zim minie: myślę o tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz