3 czerwca 2010

Kaichou wa Maid-sama! OP "My Secret"


Tytuł: My Secret (Moja Tajemnica)
Wykonawca: Saaya Mizuno




douka…please!
Can you keep My Secret?

KIRA KIRA to kagayaku MIRAA
watashi wa donna fuu ni utsutteiru no?

HORA HORA to temaneku mirai
kore kara donna KOTO ga okoru no?

me ni mieteiru MONO ga SUBETE de wa nai kara!

muga muchuu de that’s ALL RIGHT
mayowanaide I wanna TRY
jibun no KIMOCHI ni massugu de itai
dakedo hitotsu ya futatsu kurai
dare ni mo BAREtakunai NAISHO tte aru mono dakara…
mune ga chotto itamu My Secret

ARE KORE to fukuramu negai
watashi wa donna michi o aruiteyuku no?

IRO IRO to kikasete nee Guys
anata wa donna asu o egaku no?

te no todokanai yume wa nani HITOTSU nai kara!

anchuu mosaku de that’s ALL RIGHT
nayandatte don’t wanna CRY
jibun no kimochi o shinjitsudzuketai
dakedo hitorikiri de wa tsurai
fuan de kakaekirenai yowane o koboshita ano hi…
mune ni chotto nokoru My regret

muga muchuu de that’s ALL RIGHT
mae o muite I wanna TRY
jibun no KIMOCHI ni massugu de itai
itsuka daijina HITO ni kurai
dare ni mo hanashitenai NAISHO o uchiakeru kara…
mune ni sotto himeta My secret

***
Proszę…proszę!
Czy dochowasz Mojej Tajemnicy?

Jak to błyszczące lustro
Ukazuje moje odbicie?

Co stanie się w przyszłości,
Co mnie do siebie przywoła?

Bo to co widzą nasze oczy to nie wszystko!

Zatracenie się w czymś jest w porządku
Nie gubiąc mej drogi chcę spróbować
Chcę być szczera ze swymi uczuciami
Ale mam sekret, o którym nikomu nie powiedziałam
I nie chcę ujawniać go na prawo i lewo
Moja Tajemnica, która trochę boli w mej piersi

Moje życzenia wyrosną z pomocą tego i tamtego,
Ale którą drogą idę ja?

Hej wszystkim, opowiedzcie mi różne rzeczy
O jakim jutrze marzysz?

Nie istnieje marzenie, którego nie można spełnić!

Próbowanie nowych rzeczy na ślepo jest w porządku
Nawet w kłopotach nie chcę płakać
Chcę wciąż wierzyć w moje uczucia,
Ale bycie samemu jest smutne
Tamtego dnia nie wytrzymałam i wyrzuciłam z siebie odrobinę rozgoryczenia…
Moje żale, które ciągle spoczywają w mej piersi

Zatracenie się w czymś jest w porządku
Chcę spróbować być bardziej pozytywnie nastawiona
Chcę być szczera z moimi uczuciami
By pewnego dnia zdradzić najdroższej osobie
Ten sekret, o którym nikomu nie mówiłam
Do tego czasu, Moja Tajemnica jest ukryta w mej piesi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz