20 czerwca 2010

IdolM@ster, IM Azusa "Tonari ni..."


"Przy mnie..."
Wykonawca: Takahashi Chiaki jako Miura Azusa

700 tekst! ŁIII!


Sora ni dakare kumo ga nagareteku
Kaze wo yurashite kigika kataru
Mezameru tabi kawaranai hibi ni
Kimi no mukenara sagashiteiru

Pain mienakutemo koe ga kikoenaku temo
dakishimerareta nukumori wo ima wo oboeteiru

Konno sakamichi wo noboru tabini
Anata ga sugu soba ni iru youni
Kanjite shimau watashi no tonari ni ite
Furuete hoshii

Chikazuiteku fuyu no ashi oto ni
Toki no hayasa wo kanjite iru
Machitsuzuketa ano bashou ni kimi wa
Nigoto konaito shiite itemo

Why? Matte shimau
Doushite aena iino
Uso dayoto waratte hoshii
Yasashiku KISU wo shite

Tooi kanatae tabi datta
Watashi wo hitori wo kizarini shite
Soba ni iru to yakusoku wo shita anatawa
Usotsuki ne

Moshi kamisama ga suru to shitara
Ano hito wo kaeshite
Umare kawatte mo kimi wo mitsukeru
Wazukana negai kome te..
I wanna see you..

Konno sakamichi wo noboru tabini
Anata ga sugu soba ni iru youni
Kanjite shimau watashi no tonari ni ite
Furuete hoshii

Tooi kanatae tabi datta
Watashi wo hitori wo kizarini shite
Soba ni iru to yakusoku wo shita anatawa
Usotsuki dane

***

Chmury unoszą się na otaczającym mnie niebie
Wiatr wieje a drzewa szepcą między sobą
Po otwarciu oczu każdy kolejny dzień okazuje się taki sam jak poprzedni
Ciągle szukam twoich śladów

Ból... nawet ja nie zdołałam cię ponownie ujrzeć lub jeszcze raz usłyszeć twojego głosu
Wciąż pamiętam ciepło twych ramion choć było to już tak dawno...

Za każdym razem gdy podążam tą ścieżką,
Czuję cię tak blisko mnie
Nie odchodź już nigdy
I nie wypuszczaj mnie z ramion*

W krokach nadchodzącej zimy
Wyczuwam prędkość czasu
Ja tu ciągle na ciebie czekam
Chociaż wiem, że pewnie nigdy nie wrócisz

Dlaczego? Przecież nadal czekam
Czemu cię nie spotkałam?
Chcę byś się uśmiechnął, powiedział, że to nieprawda
I delikatnie mnie pocałował

Wyruszyłeś w daleką podróż
Całkiem sam zostawiając mnie z tyłu
Okazałeś się kłamcą
A obiecałeś, że zostaniesz przy mnie

Boże, jeśli istniejesz
To zwróć mi go
"Znajdę cię choćby i w następnym życiu"
To moje jedyne życzenie...
Chcę cię zobaczyć...

Za każdym razem gdy podążam tą ścieżką,
Czuję cię tak blisko mnie
Nie odchodź już nigdy
I nie wypuszczaj mnie z ramion

Wyruszyłeś w daleką podróż
Całkiem sam zostawiając mnie z tyłu
Okazałeś się kłamcą
A obiecałeś, że zostaniesz przy mnie

***

* dosłownie: Chcę byś przy mnie został i dotykał mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz