5 czerwca 2010

Kaichou wa Maid-sama! ED "Yokan"


Tytuł: Yokan (Przeczucie)
Wykonawca: heidi
Na życzenie Vevericzki



honno sukoshi demo hakidashite hoshii
kono te de uketomeru yo

totemo tsuyogari na kimi no koto dakara
mata nanika o kakusou to shite
nee tashika na yokan

tsukanda sono te o nigirishimete
hashiri dashita yuku ate mo naku
tada boku no kokoro no naka ni ite
itsumo soba de mimamoru kara

kono omoi o zutto zutto dakishimete

hora itsudatte dokoka de yureteru mune no oku
sou ima koko de bokura ga hajimatta

tsukanda sono te o nigirishimete
hashiri dashita yuku ate mo naku
tada boku no kokoro no naka ni ite
itsumo soba de mimamoru kara

donna toki mo hanare wa shinai yo
tachi tomarazu kowagaranai de
kimi ga moshimo furimuita toki wa
bokura kitto waraiaou

***

Choć na krótką chwilę, chcę cię wypuścić
Złapię cię moimi dłońmi

Bo gdy zakładasz maskę odwagi
Starasz się znów coś ukryć
Hej, to na pewno jest przeczucie

Chwyciłem twoje dłonie
I zacząłem biec bez żadnego celu
Ponieważ zawsze jesteś przy mnie i czuwasz nade mną
Po prostu bądź w moim sercu

Obejmij me uczucia, na zawsze

Spójrz, gdzieś w mym drżącym sercu
Właśnie teraz, tutaj, zaczęliśmy

Chwyciłem twoje dłonie
I zacząłem biec bez żadnego celu
Ponieważ zawsze jesteś przy mnie i czuwasz nade mną
Po prostu bądź w moim sercu

Nigdy nie odchodź
Nie zatrzymuj się i się nie bój
I nawet jeślibyś się odwróciła
Z pewnością uśmiechalibyśmy się do siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz