9 marca 2011

Fairy Tail, IM Natsu "Blaze Up"


"Rozpal Płomień"
Wykonawca: Kakihara Tetsuya jako Natsu Dragneel
Ans. Mitsuki-chan



Mada nan ni mo nai te ga
tooku kagayaiteru taiyou
tsukamou to shiteru

Ima made aru jibun wo
kaete yuku mienai chikara
dokoka ni kakureteru hazu

Sou sukoshi wa
mondaiji demo
kamawanai darou
sore de ii darou
yume ni wa kimari nanka nai

Go all the way
donna kabe demo buchiyaburu
hageshiku moeru yume ga aru
go all the way
kanarazu mamoritai mono wo
kono kobushi komete
tomerarenai
go all the way

Daremo ga tatta hitotsu
inochi tte iu namae no mahou
mi ni tsuketeru’nda

Kizutsuite machigatte
nakusenai daiji na nanika
kokoro wa shitteku’nda na

Sou jibun ni
dekiru nanika ga
wakatteru darou
tameshitai darou
mirai wa tomaranai kara

Go all the way
donna kaze ni mo se wo mukezu
keshite makenai yume ga aru
go all the way
honto ni shinjirareru mono
kono kobushi komete
susunde yukou
go all the way

Go all the way
donna kabe demo buchiyaburu
hageshiku moeru yume ga aru
go all the way
kanarazu mamoritai mono wo
kono kobushi komete
tomerarenai
go all the way

***

Nie poprowadziłaś jeszcze mojej dłoni
Ku słońcu lśniącemu Z dala
Od jakichkolwiek oznak przyjaźni

Aż do teraz byłem całkowicie sam
Spójrz jak zmienia się moja moc
Nie będę już uciekał

Żadnych problemów
Poza jednym dziecięcym strapieniem...
Ale to nic
Ponieważ
To nie koniec marzeń

Dam z siebie wszystko!*
Choćbym musiał siłą przebić się przez granice
Moje marzenia płoną dziko wewnątrz
Dam z siebie wszystko!
Jestem gotów chronić swoich przyjaciół
Pięścią otoczoną płomieniami
Nie zatrzymam się
Dam z siebie wszystko!

Jesteś tylko "kimś"
Imiona są magiczne, może powinienem wypowiedzieć twoje?
Pamiętam i myślę o tobie

Każde uczucie ma swoje uzasadnienie
Gdy stracisz coś ważnego;
Zaczynasz rozumieć własne serce

Dlatego ja sam
Będę gotów
Wiem
I próbowałem
Polegać na nadchodzącej przyszłości

Dam z siebie wszystko!
Wiatr nigdy nie zawieje ci w twarz
Wierzę w swoje marzenia, na pewno nie przegram!
Dam z siebie wszystko!
By naprawdę uwierzyć
W pięść otoczoną płomieniami
Zróbmy krok naprzód
Dam z siebie wszystko

Dam z siebie wszystko!
Choćbym musiał siłą przebić się przez granice
Moje marzenia płoną dziko wewnątrz
Dam z siebie wszystko!
Jestem gotów chronić swoich przyjaciół
Pięścią otoczoną płomieniami
Nie zatrzymam się
Dam z siebie wszystko!

***

* Także "Nie zatrzymam się".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz