4 marca 2011

Naruto, ED5 "Ima made nando mo"


Tytuł: Ima made nando mo (Wiele razy aż do teraz)
Wykonawca: The Massmissile
Na życzenie




Gaman no renzoku dattaro
Kokoro de naite itandaro
Jibun de kimeta sono yume dake wa
Yuzurenaindaro

kurushinda kazu nanka yori
utagatta kazu nanka yori
waratta kazu ya shinjita kazu ga
sukoshi dake ooi jinsei de arimasu you ni

Wakiyaku dakedo
Kage no hito dakedo
Yume to mukiau toki
Kurai yeah yeah yeah yeah
Manaka ni isasete
Shoujiki ni isasete

Ima made nando mo
Nantoka akiramezu ni
Ima made nando mo
Tachi agatte kita janaika
Ima made nando mo
Bokura
nando mo
Shinjite
nando mo
Yume mite
nando mo

Ima made nando mo
Baka wa mitekita janaika
nando mo
Hito no kage ni tattekita janaika
Sou shuyaku dayo
Jibun no yume kurai
Wagamama de isasete

ironna kara nigedashite
sono ketsudan o sakiokuri ni shita
sono yume dake wa sono yume dake wa
sono yume dake wa

wakiyaku nante mou takusan da
yume to mukiau toki
kurai yeah yeah yeah yeah
man naka ni isasete shoujiki ni isasete
wakiyaku janakutte shuyaku de iyouze yeah

ima made nandomo
nan toka akiramezu ni
ima made nandomo
tachi agatte kita janai ka
ima made nandomo
bokura
nandomo
shinjite
nandomo
yume mite
nandomo

tsuranuku tame ni iroiro mageta
shinjiru tame ni utagatte kita
mamotteku tame ni hito o kizutsuketa
ima made nandomo nandomo

ima made nandomo
baka o mite kita janai ka
nandomo
hito no kage ni tatte kita janai ka
saa shuyaku da yo
jibun no yume kurai
wagamama de isasete

***

Może to była ciągła samokontrola.
Może płakałeś w głębi swego serca.
Nie możesz darować sobie
Tego wyśnionego marzenia, prawda?

Chcę śmiać się i ufać innym
Więcej razy niż cierpiałem
I wątpiłem
I będę się modlił póki to się nie stanie.

Mimo iż jestem poboczną postacią
Mimo iż jestem w czyimś cieniu
Pozwólcie mi być w centrum
Choćby tylko yeah yeah yeah yeah
We śnie
Pozwólcie mi na szczerość

Wiele razy aż do teraz
Jakoś się nie poddałem
Wiele razy aż do teraz
Udawało mi się wstać, prawda?
Wiele razy aż do teraz
My
Wiele razy
Wierzyliśmy
Wiele razy
Śniliśmy
Wiele razy

Wiele razy aż do teraz
Zgrywałem głupka, prawda?
Wiele razy
Stałem w czyimś cieniu
Teraz to ja jestem głównym bohaterem
Wiec choć w snach
Pozwólcie mi być samolubnym

Uciekałem od wielu rzeczy
Odwlekałem moje decyzje
Ale dla tego marzenia, ale dla tego marzenia
Ale dla tego marzenia..

Mam już dość bycia poboczną postacią
Chociaż
Gdy marzę yeah yeah yeah yeah
Pozwólcie mi być w centrum; pozwólcie mi być szczerym;
Pozwólcie mi stać się głównym bohaterem, a nie postacią poboczną yeah

Wiele razy aż do teraz
Jakoś się nie poddałem
Wiele razy aż do teraz
Udawało mi się wstać, prawda?
Wiele razy aż do teraz
My
Wiele razy
Wierzyliśmy
Wiele razy
Śniliśmy
Wiele razy

By się przebić wiele razy się schylałem.
By wierzyć wiele razy wątpiłem.
By się obronić wiele razy krzywdziłem innych
Wiele razy aż do teraz, wiele razy…

Wiele razy aż do teraz
Zgrywałem głupka, prawda?
Wiele razy
Stałem w czyimś cieniu
Teraz to ja jestem głównym bohaterem
Wiec choć w snach
Pozwólcie mi być samolubnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz