27 marca 2011

Full Moon wo Sagashite, OP1 "I♥ U"


"Kocham cię"
Wykonawca: The Scanty


***
toosugiru koi no michishirube
mou SUKI o fuyasenai NON NON
yume no nakawa marude betsu sekai
SUTOREETO ni omoi mo ieru no ni

OKINIIRI no fuku o mainichi kichau no
ano hito no mesen ga kocchi ni CHIRA tsuitekimasu you ni

*I Love U nante totemo ienai
tabakono suikata MANE shiteru koto mo
anata no HAATO kara REINBOO ga watashi ni SUKI to kizukaseta

katteni matteru hi bakari
okubyou na mainichi NON NON
negai goto wa tada hitotsu dake
neru toki tonari ni ite hoshii dake

kono koi no yukue ha unmei ni tsunagarimasu ka
kiseki ka akirameru shika kangaerarenai yowamushi na ATASHI

I LIKE YOU no kotoba nara ieru
renai soudan suru koto mo dekiru
anata no HAATO ni tsutsumaretai no ni doushitara tsutsunde kureru no

*Repeat

I Love U o anata kara kikitai
KISU suru shunkan no chikai kokyuu o
anata o MANE suru atashi wa ichiban kawaiku naru hazu

***
Droga do miłości jest zbyt długa
Nie mogę pozwolić uczuciu rosnąć NIE NIE
W moich marzeniach rośnie inny świat
Nawet, jeśli zdaje się, że mogę normalnie myśleć

W końcu, noszę moje ulubione ubrania każdego dnia
Tylko po to, abyś na mnie spojrzał

Nie mogę powiedzieć słów “Kocham cię”
Ani tego, że palę zupełnie jak ty
Tęcza rozpościerająca się od twego serca
Pozwala mi zauważyć, że to miłość

Każdego dnia samotnie czekam
Wszystkie te straszne dni NIE NIE
Ale pragnę tylko jednej rzeczy:
Abyś był przy mnie chociaż w moich snach

Czy to uczucie prowadzi nas do przeznaczenia?
Ja mogę tylko tchórzliwie myśleć „Stanie się cud, czy muszę się poddać?”

Słowa “Lubię cię” mogę wypowiedzieć
Ja też mogę starać się o miłość
Chcę tylko wkroczyć do twojego serca,
Byś mnie tam wprowadził – tego potrzebuję

“Kocham cię” – te słowa chcę usłyszeć od ciebie
Oddech przed naszym pocałunkiem...
Jeśli zrobię to samo, co ty z pewnością będę urocza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz