27 marca 2011

Full Moon wo sagashite, ED2 "Myself"


"Ja"
Wykonawca: Changin' My Life


***
doushite doushite suki nan darou
konna ni namida afureteru

ano koro wa ushinau mono ga oosugite nani mo utaenakatta
sukoshi hanareta basho soko ga watashi no ibasho datta

kimi no hitomi no oku ni ano hi samishisa o mitsuketa
futari niteru no kana fuu
kitsukeba itsu mo tonari ni ite kureta

doushite konna ni suki nan darou
kimi no koe kanashii hodo hibiiteru yo
ima made nani ga sasae datta ka
tooku hanarete wakatta yo

naki nagara sagashi tsuzuketa maigo no kodomo no you ni
kedo soko ni wa eien nante aru wake nakute

dare mo shinjinakereba iin da yo tsubuyaita ne
futari niteta no kana fuu
ano toki kimi o mamoru to kimeta no ni

doushite omoide ni dekinain darou
toosugite chikasugite todokanai yo
wasureyotte omoeba omou hodo
kimi ga ookiku natteku yo

doushite konna ni suki nan darou
kimi no koe kanashii hodo hibiiteru yo
ima made nani ga sasae datta ka
tooku hanarete wakatta yo

doushite kimi wo suki ni nattan darou
kantan sugite kotae ni naranai

***
Dlaczego tak bardzo cię kocham?
W moich oczach przelewają się łzy

W tamtym czasie było tak wiele do stracenia, że nie mogłam śpiewać
Ale nigdy nie odeszłam zbyt daleko- Byłam w bliskim miejscu

Tamtego dnia, w głębi twoich oczu dojrzałam samotność
Czy my naprawdę jesteśmy do siebie podobni?
Jeśli zwróciłabym uwagę, zauważyłabym twoją stałą obecność przy mnie

Dlaczego tak bardzo cię kocham?
Twój głos rozbrzmiewa we mnie i zasmuca mnie
Rozumiem teraz już, co zawsze
Wspierało mnie z tak daleka

Zupełnie jak zgubione dziecko, szukałam w płaczu
Ale nie ma nic takiego jak wieczność

“Jest dobrze, jeśli w nikogo nie wierzysz” – mówiłeś
Czy my naprawdę byliśmy podobni do siebie?
Wtedy postanowiłam cię ochronić

Dlaczego nie mogę zmienić cię we wspomnienie?
Jesteś za daleko, lecz za blisko by cię dosięgnąć
Im więcej mówię sobie, że czas zapomnieć
Tym bardziej zdarza mi się o tobie myśleć

Dlaczego tak bardzo cię kocham?
Twój głos rozbrzmiewa we mnie i zasmuca mnie
Teraz - z daleka - rozumiem już
Co zawsze mnie wspierało

Dlaczego tak bardzo cię kocham?
To tak proste, że aż nie mogę znaleźć odpowiedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz