2 marca 2011

Slam Dunk, ED1 "Anata Dake Mitsumeteru"


"Liczysz się tylko ty"
Wykonawca: Ooguro Maki
Ans. Gabutek



anata dake mitsumeteru
deatta hi kara ima demo zutto
anata sae soba ni ireba hoka ni nani mo iranai
yume no High Tension

negaigoto kanatta no
yawaraka na fuyu no hi
utsumuki hazukashisou na Special Drivin' Date

anata ga sou yorokobu kara
kesho mo mazu yameta wa
doko ni ite mo tsukamaru you ni POKEBERU motta wa

kuruma mo kuwashiku natta shi
SAKKAA sae mo suki ni natta wa
mayotteiru kedo kono hito ni isshou tsuite yukou to kimeta

anata dake mitsumeteru
deatta hi kara ima demo zutto
anata sae soba ni ireba hoka ni nani mo iranai
ai no High Tension

anata ga sou nozomu kara
massugu kaeru you ni natta
ZATSU datta kotobazukai teinei ni natta

anata ga sou utsumuku kara
naga denwa mo yameta wa
benri datta otoko no ko tachi katazuketa

kami mo fuku mo medatanaku
oryouri mo GANBARU kara
Party ni wa ikitai na
iyagatteta ano ko to mo zekkou shita wa

anata dake mitsumeteru
mukashi mitai ni warawanaku natta
nigate datta Spicy Your Mama
ima de wa ocha shiteru
YABAI High Tension

anata dake mitsumeteru
soshite hoka ni dare mo inaku natta
jimi ni ikite iku no
anata gonomi no onna mezase Love Power

anata dake mitsumeteru
hitori de matsu futari dake no heya
anata no hohoemi wa BARAiro no kusari
yuke yume miru yume nashi onna oh

***

Liczysz się tylko ty
Od momentu gdy się poznaliśmy - teraz i zawsze -
Gdy jesteś obok mnie, nie potrzeba mi niczego więcej
Marzenie na Pełnych Obrotach

Wszystkie moje marzenia spełniły się
W łagodny zimowy dzień
Na specjalnej randce spędzonej w samochodzie; było cicho i delikatnie

Wydaje mi się, że wolisz mnie
Bez makijażu więc przestałam się malować
Zawsze mam przy sobie pager żeby łatwiej było ci do mnie dotrzeć

Odróżniam już od siebie samochody
Polubiłam nawet piłkę nożną
Jeszcze trochę się waham, ale wszystko wskazuje na to, że pragnę podążać za tobą krok w krok na ścieżce życia

Liczysz się tylko ty
Od momentu gdy się poznaliśmy - teraz i zawsze -
Gdy jesteś obok mnie, nie potrzeba mi niczego więcej
Miłość na Pełnych Obrotach

Zdawało mi się, że wolisz
Gdy wracam prosto do domu więc teraz tak robię
Nie używam już brzydkich wyrazów

Chyba nie podobało ci się,
Że tyle rozmawiałam przez telefon więc przestałam to robić
Nie gadam też z tymi łatwymi facetami

Mój styl nieszczególnie przyciąga spojrzenia
Może więc spróbuję coś ugotować
Ach, jak chciałabym iść na tą imprezę...
Dla ciebie pokłóciłam się nawet z tą dziewczyną, której tak nie lubisz

Liczysz się tylko ty
Nie uśmiecham się tak jak kiedyś
Pamiętam, że tragicznie mi to wychodziło - jak jakiejś napalonej mamuśce*
A teraz proszę - podaję ci herbatkę
Niebezpieczeństwo na Pełnych Obrotach

Liczysz się tylko ty
Nikt więcej
Chcę żyć prostym życiem
I być kobietą jaką lubisz! Cel - osiągnąć siłę miłości

Liczysz się tylko ty;
Czekam w pokoju dla dwojga
Twój uśmiech jest jak łańcuch w kolorze róż
Naprzód!! Marzycielko bez marzeń!! Ooooch...

***

* dobra, nieważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz