18 marca 2011

Hetalia, IM Ukraine & Belarus "Ame to Muchi"


"Kij i Marchewka"
Wykonawca: Masuda Yuki i Takano Urara jako Ukraina i Białoruś
Ans. k.kloskowicz



Miesiąc zwłoki, rany boskie. Nie wiem jakim usprawiedliwieniem jest to, że Hetalia mnie już męczy.


***

Я тебялюблю
Sukiyo, sukisuki, daisuki!
Я тебялюблю
Kekkon, Kekkon, Kekkon suru no!
Ai wa amakute itai no yo! Docchi ga kakete mo monota-ri-nai

Вибачте
Daijoubu Nani mo shinpai shinaide ne!
Kitto umaku iku wa! Watashitachi mata tasukeaeru!
Вiншую
Ureshii wa Kyou wa futari no kinen ne!
Kitto umaku iku wa! Jamasuru yatsu wa noroumono!
Noroumono! Noroumono!

Я тебялюблю
Sore mo kureru no? Arigatou!
Я тебялюблю
Kimete, kimete, watashi ni kimete!
Ai ni izon wa biyaku da wa. Hora, mou hanarerarenai sa-da-me!

Nee Roshia-chan, oboeteteru?
Issho ni irareta ano yashii hibi?
Mune ga atsukunaru no, tayori ni naru jiman no otouto.
Nee nii-san, wakatteru?
Yosomi nanka yurasanai wa zettai!
Mune ga atsukunaru no, dare wo moyasu honoo kashira? Honoo kashira? Honoo kashira?

Не морозь меня
Hayaku dakishimeaitai
Не морозь меня
Daite, daite, dakishimete yo!
Ai ga binetsu ja shin jau no. Motto tsuyoku aishite ho-shi-i.

Sono pechika de nietagiru ga ii!
Nante ichikoro de atatakute tadashii seisai!
Sono pechika de pan wo yakimashou!
Nante shiawase de atatakute tayasui ibukuro!
Saa, hitotsu ni narimashou. (Narimashou... Narimashou...)

Я тебялюблю
Sukiyo, sukisuki, daisuki!
Не морозь меня
Kekkon, kekkon, sore shika nai wa!
Ai wa amakute itai no yo!
Sono karada ni oshieteageru!
Sono karada ni kizandeageru!
Hora, mou hanarerarenai sa-da-me!

***

U&B: Я тебялюблю!
U: Kocham cię, kocham cię, kocham cię na zabój!
U&B: Я тебялюблю!
B: Ślub, ślub, weźmy ślub!
U&B: Miłość tak słodka, że aż krzywdzi... to nie ma sensu gdy nie ma tu was obojga!

U: Вибачте
Nie zadręczaj się! Naprawdę nie ma czym się martwić!
Wszystko się ułoży, pomożemy ci jak kiedyś!
B: Вiншую
Nie potrafię wyrazić mojej radości! Dziś wypada nasza wyjątkowa rocznica!
Wszystko pójdzie jak po maśle! Każdy kto stanie nam na drodze będzie smażył się w piekle! W piekle
Piekle ~~

U&B: Я тебялюблю!
U: To dla mnie? Ależ dziękuję ci!
U&B: Я тебялюблю!
B: Wybierz mnie, wybierz tylko mnie, nikogo innego!
U&B: Podległość tobie to afrodyzjak w tym związku - widzisz, nigdy nie uciekniesz przed swym przeznaczeniem

~ monologi ~
U: Zawsze wyobrażałam sobie jak stoisz samotny w lodowatą noc i za nic masz szalejącą zamieć.
Wierzyłam, że kiedyś zwrócisz się w moją stronę i zobaczysz mnie.
B: Niedługo krople deszczu zamienią się w śnieg. Te przepiękne kryształki pobłogosławią nam jak ryż na weselu.
I przysięgam, że nigdy cię nie opuszczę... AŻ DO ŚMIERCI.

U: Ach, mój Rusinku, czy pamiętasz dawne czasy?
Ciepłe i spokojne, spędzane w trójkę!
Moje serce zaczyna bić mocniej na to wspomnienie mój niezawodny wspaniały braciszku!
B: Ach, najdroższy braciszku, co tu jest do rozumienia?
Twój wzrok ma być zwrócony tylko ku mnie!
Moje serce chyba zaraz eksploduje - czy podpałką dla tych płomieni jest KTOŚ? Ktoś jest, ktoś jest~~

U&B: Не морозь меня
U: Chcę cię zobaczyć i uściskać w ramionach!
U&B: Не морозь меня
B: Przytul mnie, przytul mnie, obejmij ramionami!
U&B: Gdyby miłość była chorobą, leżałybyśmy już martwe. Chcę byś kochał mnie mocniej, mocniej ~

B: Najdroższy braciszku... może podpisałbyś te papiery*?
... podpisałeś już jakieś?!
... TY! TYYYY! TO TWOJA SPRAWKA!
NIE WYBACZĘ! NIE WYBACZĘ! NIE WYBACZĘ!!!!
U: Ojej, przepraszam, wiedźma ze mnie a nie starsza siostra~~!

B: Powinnaś więc spłonąć w tamtej peczce**!
Idealny i "piekielny" koniec, tak jak twój występek!
U: Upieczmy chleb w tej peczce!
Prosty i wesoły sposób by rozgrzać ci brzuszek!
U&B: A teraz wreszcie stańmy się jednością (jednością... jednością...)

U&B: Я тебялюблю!
U: Kocham cię, kocham cię, kocham cię na zabój!
U&B: Я тебялюблю!
B: Ślub, ślub, nie ma innej opcji!
U&B: Miłość tak słodka, że aż krzywdzi --
U: Pozwól, że nauczę tego twoje ciało ~
B: Dokładnie WMASUJĘ ten fakt w twoje ciało ~
U&B: Widzisz, nigdy nie uciekniesz przed swym przeznaczeniem

***


* "Ya Cheba Ryuburyu" - "Kocham Cię"
** "Vipachute" - "Przepraszam"
*** "Vinshuuyu" - "Gratulacje"
**** "Nee maroosu minyaa" - "Nie pozwól, by zmroził mnie lód"
* akt małżeństwa.
** piec. ... tak, jestem dziś dość nierozmowna. Szerszy opis w IM Rosji o tym samym tytule.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz