27 lipca 2011

Ao no Exorcist, OP1 "Core Pride"


"Rdzenna duma"
Wykonawca: UVERworld


***
sei o uke sorezore ga jinsei o ouka
nou no BLACK BOX o shiru sore wa kou ka
you wa LIMIT LINE o subete ryouga
saa ikou ka fumidasu sore wa kyou da

yappa hibi wa ikasen kou
sotsunaku konashitecha NO NO
STOP nagare o mikiwamena
mazu mono tomo sezu ikou ze HERE WE GO

todokanu mono ya kagiri aru mono ni
atsuku naru mune o osaetsukeru no wa
rikai mo sezu osaetsuke you to shite kita
kirai de yurusenakatta ano otonatachi to onaji jan ka yo

doushita tte kanawanai esoragoto darou ga
mune o moyasu hi wa dare ni mo keseya shinai
sora kara furu kuroi ame ga kono mi nurashi furiyamanaku tomo
mada kesase wa shinai kono mune no hi sore ga PRIDE

yohou toori ni furidashita ame
yosou ijou ni nakama wa atsumatta
otagai no hibi ya shourai no hanashi de
atsuku natte naguriai ni natta

juugo no koro mo fuan kara nogareru you ni
onaji you na koto de naguriatta koto
omoidashite omae ga waraidasu kara
kawattenai natte ore mo fukidashita n da

sou yatte iji hatte funbatte ikitenakucha
jikan no nagare sae mo kowaku naru
hontou ni naguru beki aite wa sonna jibun darou
tada ima wa maketakunai jibun ni makenai PRIDE

STOP nagare o mikiwamena
mazu mono tomo sezu ikou ze HERE WE GO
STOP nagare wo mikiwamena
mazu mono tomo sezu ikou ze HERE WE GO

doushita tte yappa hitori no yoru wa
jibun no koto sae mo wakaranaku naru
sonna ore to wakariaou to shitekureru
kimi ga iru nara motto tsuyoku nareru

mou dounatta tte ii kakkou warukutatte ii
shinimono gurui de mirai o kaete yaru
doushita tte kaerenai unmei da to iwarete mo
mada ore wa kawareru jibun de kaete miseru

kore ga sou PRIDE sorezore no basho de

mada mada kieru na kokoro no hi o
mada wasuretakunai mune no atsusa o
mada mada kieru na kokoro no hi o
mada mada ikeru zo ikeru zo

oh BABY MY PRIDE

***
Człowiek rodzi się na świecie, cieszy własnym życiem,
aż odkrywa czarne pudło w swej głowie... Czy to szczęście?
Ważne, aby przekroczyć swój limit.
Idziemy? Postaw krok i przejdź dziś samego siebie!

Ale jakie powinny być nasze dni?
Życiu bez skazy mówimy nie, nie.
Zatrzymaj się! Obserwuj bieg świata!
Zignoruj wszystko inne, oto nadchodzimy!

Jeśli spróbuję stłumić swoje serce,
które bije dla nieosiągalnych rzeczy,
czy będę różnić się od dorosłych ludzi, którymi gardzę i nie potrafię wybaczyć
nieustających prób powstrzymania i stłumienia mnie, niezależnie od powodów, dla których robiłem różne rzeczy?

Niezależnie od tego, co robię, z pewnością na zawsze pozostanie to tylko marzeniem, które nigdy się nie spełni,
Jednak nikt nie może zgasić ognia płonącego wewnątrz mego serca.
Nawet, jeśli ten czarny deszcz przemacza mnie i nie przestaje padać,
Nigdy nie zezwolę, by moje serce zostało ugaszone. To jest moja „duma”.

Zaczął padać deszcz, tak jak przewidywali w prognozie
Przyszło więcej kumpli niż przewidywałem
Gadając o naszych życiach i przyszłości,
pochłonięci namiętnością zaczęliśmy bójkę na pięści

Wspominając czasy, gdy jako piętnastolatkowie także używaliśmy walki na pięści,
Aby stłumić własną złość i niepokój,
zaśmiałeś się i powiedziałeś „Wcale się nie zmieniłeś...”
Więc ja także się w końcu roześmiałem

Jeśli uparcie nie zostaniemy przy swoim jak teraz,
nawet upływ czasu stanie się straszny
Tak naprawdę jedyną osobą, którą powinienem uderzyć jest ta dumna część mnie
Ale nie chcę teraz przegrać. Jestem zbyt dumny, by przegrać sam ze sobą

Zatrzymaj się! Obserwuj bieg świata!
Zignoruj wszystko inne, oto nadchodzimy!
Zatrzymaj się! Obserwuj bieg świata!
Zignoruj wszystko inne, oto nadchodzimy!

Niezależnie od tego, co robię,
kiedy jestem samotny w nocy, nie rozumiem siebie
Jednak kiedy jesteśmy razem i próbujemy się zrozumieć,
mogę stać się silniejszy

Nie dbam o to, jak to wszystko się skończy, ani o to, czy wyglądam lamersko
Mam zamiar desperacko próbować zmienić własną przyszłość
Nawet, jeśli mi mówią, że nie ważne co zrobię, nie zmienię przeznaczenia,
Nadal mogę zmienić samego siebie, udowodnię ci

To właśnie jest “duma”, każda w swoim miejscu

Nie niszcz jeszcze ognia w moim sercu
Nie chcę jeszcze zapominać tego ciepła w piersi
Nie niszcz jeszcze ognia w moim sercu
Nadal mogę iść, więc oto idę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz