10 lipca 2011

Sekai-ichi Hatsukoi, OP "Sekai de Ichiban Koi Shiteru"


"Przeżywam Najwspanialszą na Świecie Miłość"
Wykonawca: Shuuhei Kita
Ans. Olga



Boję się sama siebie, nie obejrzałam jeszcze ani jednego odcinka.

***

jounetsu tte iu ni wa michisuu sugiru
hanshateki hikiau you na tsuyoi jiryoku
risei no BOODAARAIN karuku koete
arawareta sono hi kara sorasenai

ITAZURA na unmei konsenchuu no kanjou ni
rikutsu to ka tsuuyou shinai n da
te o nobaseba wakaru? hajimete no KIMOCHI

sekaiichi KIMI ni koi o shite'ru
ichibyou goto motto suki ni naru
HAPPII ENDO ni wa mada tooi
kanaetai yo (first love) futari dake no SUTOORII
ugokidashita

kuyashii keredo itsu no ma ni ka
kanzen ni shudouken nigirarete'n da
suzushii kao de dou shitai no?
hijou jitai na nichijou ga shita o dasu

ROMANSU wa shukumei? konganchuu no tenkai ni
wagamama na hohoemi no tensai
shirokujichuu zenbu motte'karete iku yo

sekaiichi KIMI ni sakaraitai
hyakunen datte zutto kogarete'ru
ORIJINARU mirai no mannaka e
hazumu OMOI (only love) todokeru n da ima sugu ni

kore kara futari wa
saijoukyuu no EPISOODO kasanete yuku
ashita wa docchi da!? atarashii PEEJI o mekurou

sekaiichi KIMI ni koi o shite'ru
hyakunen saki mo koi o shite'ru
hazumu OMOI (first love) todokeru kara

sekaiichi KIMI ni koi o shite'ru
ichibyou goto motto suki ni naru
HAPPII ENDO ni wa mada tooi
kanaetai yo (first love) futari dake no SUTOORII
tsuzuite yuku

***

Wzór na namiętność składa się z mnóstwa nieznanych mi liczb i znaków
Potężna magnetyczna siła zbliża nas do siebie
W momencie gdy pojawiłeś się w moim życiu,
Bez zastanowienia przekroczyłem granicę racjonalnego myślenia i teraz nie potrafię wrócić

Moje niesforne przeznaczenie czy szalejące uczucia;
Żadne z powyższych nie kieruje się logiką
Czy jeśli wyciągnę ku temu dłoń, to zrozumiem co mną targa po raz pierwszy w życiu?

Zakochałem się w tobie, w najwspanialszej osobie na całym świecie
Z każdą kolejną sekundą podobasz mi się bardziej i bardziej
Do happy endu jeszcze daleka droga,
Ale bardzo mi zależy na tym, by do niego dotrzeć! (To Pierwsza Miłość)
Historia, w której główne role gramy ty i ja, właśnie się rozpoczęła

Nie prosiłem się o żadne z obecnych zdarzeń, ale zanim się obejrzałem,
Każda z moich chęci przejęcia inicjatywy legła w gruzach
Co zamierzasz w sprawie tego "chyba" niezainteresowanego przeznaczenia?
Moje codzienne życie, obecnie dalekie od jego zwykłej szarości, właśnie pokazuje mi język

Romans dla mnie - los tak chciał czy jak? Męcząc się dzięki wątpliwej łasce następujących po sobie zdarzeń
Zauważam nagle, iż jesteś mistrzem dwuznacznych uśmiechów
Czy to dzień czy noc, dwadzieścia cztery na dobę moje uczucia nie przestają zwalać mnie z nóg

Wiem! Jesteś najwspanialszy na świecie, ale i tak chcę ci się postawić
Będę cię pragnął nawet przez kolejne sto lat
Do samego środka naszej własnej oryginalnej przyszłości
Poślę moje pełne werwy uczucia (Tylko Miłość)

Od tego momentu
Będą nas spotykać chwile najwyższej jakości
Co będzie jutro?! Odwróć stronę, by się przekonać

Zakochałem się w tobie, w najwspanialszej osobie na całym świecie
Będę cię kochał przez następne sto lat
Gdy już przekażę ci moje pełne werwy uczucia (To Pierwsza Miłość)

Zakochałem się w tobie, w najwspanialszej osobie na całym świecie
Z każdą kolejną sekundą podobasz mi się bardziej i bardziej
Do happy endu jeszcze daleka droga,
Ale bardzo mi zależy na tym, by do niego dotrzeć! (To Pierwsza Miłość)
Historia, w której główne role gramy ty i ja, trwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz