6 lipca 2011

Pandora Hearts, ED1 "Maze"


"Labirynt"
Wykonawca: Savage Genius
Ans. Beth



...eien fuhen no ai nante shinjirareru no kashira?...
amai koucha ni tokasu tameiki moyou

mou machikutabireta no yo
anata o oikakete ochiru wonderland

doko made ikeba ii no? (hitori matteru)
irotoridori no yami o nuke
michishirube no senritsu
kokoro ga sawagidasu
tokei shikake no sadame naraba kowashiteshimae
watashi wa jiyuu
(hontou no watashi wa jiyuu)
anata ga shinjitsu
(anata... shinjitsu)
catcher in a maze ikiru akashi

asai nemuri no hotori yuganda yume no pareedo
fuzaketa neko ni ageyou hinagiku no wa

mou jibun no namae sae wasuresou da yo
shousou no sain ringu wandaringu

watashi wa doko ni iru no?
(watashi wa koko yo)
kizukeba toraware no maigo
namida no umi oboreru
... akumu nara ii no ni
yamikumo no kake kateru hazu yo
(yukute habamu queen of heart)
kare no ashiato kakusu queen of heart
tayasuku nakanai (watashi nakanai)
catcher in a maze asa ga kuru wa

ibitsu na oka de nemuru mijuku na sanagi... watashi
shiroi ano tsuki o tsukamaerareta nara
(shiroi... tsukamaerareta nara)
moshikashitara anata ni aeru no kashira?

"doko made ikeba ii no?" (hitori matteru)
"irotoridori no yami o yuke!"
anbaransu na ashidori ibara no tonneru demo
shinjitemiru no mebuita yume
(mousugu tadoritsukeru wa)
itsuka wa chanto tadoritsukeru wa
anata ga shinjitsu (anata... shinjitsu)
catcher in a maze ikiru akashi

***

... mam wierzyć w miłość, która nigdy nie będzie w stanie zmienić wieczności? ...
Schemat w jaki układają się obłoczki westchnień z mych ust rozpływa się w filiżance słodkiej herbaty

Męczy mnie to czekanie
Pogoń za tobą kończy się wpadnięciem do Krainy Czarów

Daleko jeszcze? (Czekam tu sama)
Stawiam kolejne kroki w różnobarwnej ciemności,
A prowadząca mnie melodia
Przyśpiesza bicie serca
Zniszcz to mechaniczne przeznaczenie
I uwolnij mnie
(prawdziwa ja... wolna)
Dla mnie jesteś prawdą
(jesteś... prawdą)
Jeśli pochwycę cię w tym labiryncie... to będzie dowód dla tego, że żyję

Parada psychodelicznych snów przemyka skrajem płytkiego snu
Podaruję ten wianek ze stokrotek szalonemu kotu

Chyba zaraz zapomnę nawet jak się nazywam...
To oznaka podirytowania, kręcę się w kółko

Gdzie jestem?
(tutaj)
Dopiero teraz dociera do mnie, że jestem zagubionym więźniem
Tonącym w morzu łez
... chciałabym żeby to był tylko zły sen
Każdy może wygrać lekkomyślny zakład
(Królowa Kier stoi mi na drodze)
Królowa Kier zaciera ślady jego stóp
O nie, nie rozpłaczę się tak po prostu (nie będę płakać)
Jeśli pochwycę cię w tym labiryncie, nadejdzie nowy dzień

Niedojrzała poczwarka śpiąca na wykrzywionym wzgórzu... to ja
Czy jeśli pochwycę ten biały księżyc,
(biały... jeśli można go złapać)
To jest szansa, że znów cię zobaczę?

"Daleko jeszcze?" (Czekam tu sama)
"Przejdź przez różnobarwną ciemność!"
Choćby niepewnym krokiem, choćby przez tunel pełen cierni
Spróbuję uwierzyć w ten obiecujący sen (przybędę szybko, wiem, że mogę to zrobić)
Pewnego dnia przybędę i zrobię to tak jak trzeba
Dla mnie jesteś prawdą (jesteś prawdą)
Jeśli pochwycę cię w tym labiryncie... to będzie dowód dla tego, że żyję (wystarczy pochwycić cię w labiryncie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz