29 lipca 2011

Paradise Kiss, OP "Lonely in Gorgeous"


"Samotna w pięknej otoczce"
Wykonawca: Tommy February6


***
gozen reiji tobidashita
tobira wo ketobashite
GARASU no kutsu ga warete
DORESU mo yabureta

nee akirete iru n deshou
oikakete mo konai
namida ga afurete mou hashirenai wa

JERASHII kamo SETSUNAI

LONELY IN GORGEOUS YEAH
PARTY NIGHT I'M BREAKING MY HEART
ima sugu mitsukete dakishimete hoshii

HEDDO RAITO ga hikaru
WHERE ARE YOU BAD BOY
ai no SUKAAFU de namida wo furite
nani mo mienai

hoshikuzu wo kaki atsume
anata ni butsuketai
naze kamau no
jibun shika aisenai kuse ni

shitsuren kamo MAJI na no

LONELY IN GORGEOUS YEAH
PARTY TIME umaranai
anata ga inai to karappo na sekai

yume no tsuzuki ga mitai
I MISS YOU BAD BOY
kirameki no naka ni tojikomenai de
kowarete shimau wa

LONELY IN GORGEOUS
I'M BREAKING MY HEART
WHERE ARE YOU BAD BOY
LONELY IN PARTY NIGHT

LONELY IN GORGEOUS
I'M BREAKING MY HEART
I MISS YOU BAD BOY
LONELY IN PARTY TIME

LONELY IN GORGEOUS YEAH
PARTY NIGHT waraenai
nani mo iranai tada soba ni ite

LONELY IN GORGEOUS YEAH
PARTY NIGHT
I'M BREAKING MY HEART
anata ga nokoshita kirameki no hako no naka de
kodoku wo daite ugokenai
nani mo iranai no tada soba ni ite
kizamazu ite watashi wo mite
ai wo chikatte
***
Wybiegłam o północy
Otworzyłam drzwi kopnięciem
Moje szklane pantofelki roztrzaskały się
A moja sukienka podarła

Hej, czy nie jesteś zaskoczony?
Nawet gdybym po ciebie wyszła, nie wróciłbyś...
Łzy zalewają moje oczy i nie mogę już biec...

Może to tylko zazdrość... Ale to tak boli!

“Samotna w pięknej otoczce”, tak...
Nocna impreza... Mam złamane serce...
Chciałabym, żebyś mnie teraz znalazł i przytulił

Widzę światło przednich świateł samochodów
...Gdzie jesteś, niedobry chłopcze?
Otrzyj moje łzy szalikiem miłości
Bo naprawdę nic już nie widzę

Chcę nazbierać gwiezdnego pyłu
I cisnąć nim w ciebie
Czemu ci zależy?
I tak kochasz tylko siebie...

Może już się odkochuję... Ale czy naprawdę?

„Samotna w pięknej otoczce”, tak
Nocna impreza... Nie sprawi, że zapomnę
Bo świat wydaje się pusty, jeśli cię tu nie ma

Nie chcę opuszczać świata marzeń
“Tęsknię do ciebie, niedobry chłopcze”
Nie traktuj mnie jak kolejną błyskotkę
Bo inaczej się połamię

“Samotna w pięknej otoczce”
Mam złamane serce
Gdzie jesteś, niedobry chłopcze?
„Samotna na nocnej imprezie”

“Samotna w pięknej otoczce”
Mam złamane serce
Tęsknię za tobą, niedobry chłopcze
„Samotna na nocnej imprezie”

“Samotna w pięknej otoczce”, tak...
Nocna impreza... Nie mogę się dobrze bawić
Nie chcę niczego, tylko żebyś był przy mnie!

“Samotna w pięknej otoczce”, tak...
Nocna impreza... Mam złamane serce
W tym pudełku błyskotek, które zostawiłeś
Obejmuję tylko samotność, nie mogę się ruszać
Nie chcę niczego, tylko bądź przy mnie...
Klęknij przede mną, spójrz mi w oczy
I obiecaj swoją miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz