27 lipca 2011

Gintama, OP "Stairway Generation"


"Pokolenie Schodów"
Wykonawca: Base Ball Bear


***
shirokuro de owaru yori
akashiro de tojitai no yo
kodoku to iu na no kaze
seishun to wa byouki da ne

tsumiageta kokoro no kabe ga
me no takasa nara seisan o
karafuru ni owaru yori
shizurufuru na ima o

kyoumi nai to
kurikaeshite wa
dare yori mo kitto tsuyogatte iru
boku wa

Stairway Generation
kaidan o agare agare
soshite kikoemasu ka
tsunagaremasu ka
anata to One Way

Lost in New Generation
boku wa doko ni
boku wa koko ni iru-
kikoemasu ka
kanjitemasu ka
boku no koe o...
agaru shika nai you da
Stairway

kodoku to iu na no kaze
juku de owari ja nai no kai
takai basho no bottara
sabishisa wa fukitobu no kai
tsumiageta kokoro no kabe ga
takasugite yoku wakaranai
oikuraka harau kara
mitomete wa kurenai ka

ki ni suru na
to iwarete mo na
hyaku ga aru nara hyaku ga hoshii
boku wa

Stairway Generation
kaidan o agare agare
soshite kikoemasu ka
tsunagaremasu ka
anata to One Way

Lost in New Generation
boku wa doko ni
boku wa koko ni iru-
kikoemasu ka
kanjitemasu ka
boku no koe o
agaru shikanai you da
Stairway

***

Mógłbym zamknąć je w czerni i bieli
Ale wolę zrobić to w czerwieni i bieli
Zimno nazywane „samotnością”
Czyż młodość nie jest chorobą?

Jeśli ściana, którą zbudowałem wokół serca
Jest na linii mojego wzorku,
Ponad podziękowanie, które przyniesie kolorowy koniec
Wybieram chwilę pełną wrzasków

Mówiąc “nie obchodzi mnie to”
Raz za razem
Z pewnością udaję silniejszego, niż ktokolwiek inny
Jestem...

Członkiem Pokolenia Schodów
Wchodzę i wchodzę na stopnie
Słyszysz to?
Jesteś połączony?
Z jedną z dróg?

Zgubiony w Nowym Pokoleniu
Gdzie ja jestem?
Jestem tutaj-
Słyszysz go?
Czujesz go?
Mój głos...
Chyba jednak muszę nadal wchodzić
Po tych schodach

Zimno nazywane “samotnością”
Czy nie kończy się o 19?
Jeśli wejdę na wyższy stopień
Czy moja samotność się skończy?
Ściana, którą zbudowałem wokół serca
Jest tak wysoka, że nie do końca ją rozumiem
Nie zauważasz mnie dlatego,
Że cię ona przewyższa?

Hej, nawet jeśli powiem
„Nie martw się o to”
Chcę całą setkę, jeśli setka jest dostępna
Jestem...

Członkiem Pokolenia Schodów
Wchodzę i wchodzę na stopnie
Słyszysz to?
Jesteś połączony?
Z jedną z dróg?

Zgubiony w Nowym Pokoleniu
Gdzie ja jestem?
Jestem tutaj-
Słyszysz go?
Czujesz go?
Mój głos...
Chyba jednak muszę nadal wchodzić
Po tych schodach
Po tych schodach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz