29 października 2012

Fairy Tail, ED1 "Kanpeki gu~no ne"


"Normalnie słów mi brak!"
Wykonawca: Watari Rouka Hashiri Tai
English et Romaji: AnimeLyrics.com




Ani słowa!

Ponieś mnie gdzieś hen
Na cynowym koniu - tylko ty i ja!
(Wio! Wio! Naprzód! Miłość!)
Ta lalka kocha nieszczęśliwie
I nie odezwie się słowem, tak mi przykro
(Wio! Wio! Naprzód! Miłość!)

Jestem tchórz, co płacze
Na każdą myśl o tobie
Nocami (nocami) gdy wyraźnie widać księżyc (wyraźnie widać księżyc)
Zawsze (zawsze)
Wypatruję na nim królika

Normalnie słów mi brak! (Hej! Hej! Hej!)
Nigdy nie zbudzę się z tego snu
Jak zaklęta królewna;
Miłość to monolog,
Nie potrafię wydusić z siebie słowa (Hej! Hej! Hej!)
Przygnębia mnie to, jak strasznie za tobą szaleję...
Jaki czar rzucić,
Byś zauważył moje rozterki?
Idealnie ani słóweczka~~

Przytul mnie mocniutko!
Książę ze snów - proszę!
(Wio! Wio! Naprzód! Gołąbeczki!)
Wpatruj się we mnie tak długo, aż ten plastikowy diament
Rozbłyśnie i zamigoce
(Wio! Wio! Naprzód! Gołąbeczki!)

Będę na ciebie czekać, aż wrócisz zza siedmiu gór i lasów,
Aż złożysz na mych ustach swój pocałunek!
Światło (światło) gwiazd (gwiazd)
Rozjaśnia (rozjaśnia)
Kręte ścieżki mego serca

Brak mi słów, a potem, eee.... (Hej! Hej! Hej!)
Nawet jeśli nigdy nie pozbędę się tego uczucia,
Z jakiegoś powodu przywołuje uśmiech na moją buzię;
Miłość to bajka
Brak ma słów, a potem, eee.... (Hej! Hej! Hej!)
Nawet jeśli zła wiedźma poda mi czarodziejską miksturę
I zamieni mnie w żabę albo świnkę,
Nie poddam się!
Wspaniale brak mi słów!

Zbiórka!
Raz, brak mi słów!
Dwa, brak mi słów!
Trzy, brak mi słów!
Cztery, brak mi słów!
Idealnie ani słóweczka~~

Hej! Hej! Hej!
Eee... Eee... Eee...
Hej! Hej! Hej!

Normalnie słów mi brak! (Hej! Hej! Hej!)
Nigdy nie zbudzę się z tego snu
Jak zaklęta królewna;
Miłość to monolog,
Nie potrafię wydusić z siebie słowa (Hej! Hej! Hej!)
Przygnębia mnie to, jak strasznie za tobą szaleję...
Jaki czar rzucić,
Byś zauważył moje rozterki?

Brak mi słów i takie tam...
Chyba zaczyna robić mi się ciepło...
Przysłaniasz mi cały świat!
Miłość jest ślepa!
Brak mi słów i takie tam...
Szaleję na twoim punkcie,
I chciałabym byś pewnego dnia poczuł to samo;
To pomieszanie z poplątaniem
I całkowity brak słów na mój widok!

No nie mam słów i już!

***

Gu~ no ne!

Dokoka e tsuretette
buriki no umi ni notte futari de
(GO!GO! Let's go! Romansu!)
Kataomoi no dooru wa
kotoba ni dekinai kara setsunai
(GO!GO! Let's go! Romansu!)

Namida ga dechau yowamushi da ne
anata no koto omou tabini
Tsuki no (tsuki no) yoru wa (yoru wa)
itsumo (itsumo)
usagi wo sagashiteru

Gu~ no ne denai kurai ni (Hey! Hey! Hey!)
mahou kakerareta mitai
zutto yume kara samenai no
koi wa hitorigoto
Gu~ no ne denai kurai ni (Hey! Hey! Hey!)
kotenpan ni suki nandesu
donna jumon wo tonaetara
tsutawaru no deshou?
Kanpeki gu~ no ne

Ikinari dakishimete!
kakuu no ouji sama onegai
(GO!GO! Let's go! LOVE! LOVE!)
Omocha no daiyamondo
kirakira kagayaku made mitsumete
(GO!GO! Let's go! LOVE! LOVE!)

Tooku ni ite mo machi tsuzukeru
anata no kisu todoku hi made
Hoshi no (hoshi no) hikari (hikari)
terasu (terasu)
haato no rabirinsu

Gu~ no ne anone sore de ne (Hey! Hey! Hey!)
mune ga shimitsukerarete mo
nazega totemo shiawase na no
koi wa fantajii
Gu~ no ne anone sore de ne (Hey! Hey! Hey!)
majo ni kusuri nomasarete
kaeru ya buta ni nattatte
anata akiramenai
Sutekina gu~ no ne

Shuugou!
Ichi gu~ no ne!
Ni gu~ no ne!
San gu~ no ne!
Yon gu~ no ne!
Kanpeki gu~ no ne!

Hey! Hey! Hey!
Gu~! Gu~! Gu~!
Hey! Hey! Hey!

Gu~ no ne denai kurai ni
mahou kakerareta mitai
zutto yume kara samenai no
koi wa hitorigoto
Gu~ no ne denai kurai ni (Hey! Hey! Hey!)
kotenpan ni suki nandesu
donna jumon wo tonaetara
tsutawaru no deshou

Gu~ no ne are ya kore ya de (Hey! Hey! Hey!)
atsuku natteiru mitai
anata igai wa mienai no
koi wa buraindo
Gu~ no ne are ya kore ya de (Hey! Hey! Hey!)
mechakucha ni suki nandesu
itsuka anata ni iwasetai
"mairimashita" nante
Okaeshi gu~ no ne

Gu~ no ne mo denee ze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz