10 października 2012

Shakugan no Shana, OP2 "Being"

"Istnienie"
Wykonawca/słowa/kompozycja: KOTOKO
Aranżacja: Takase Kazuya
Ang.: atashi.wordpress.com




Twoje serce mocno bije, więc wybierz rzeczywistość, w której możemy się dotknąć
Przybliż się do końca świata


Samotna, wyszeptałam do pustego, nocnego nieba
„Do zobaczenia znowu jutro”
Pragnęłam siły i wieczności
Które byłyby niczym palące, wirujące słońce nade mną

Jeżeli mogę pozostawić za sobą tylko jedną rzecz
Będzie to mój uśmiech z tej chwili, w której istniałam
Rzeczą, którą po prostu muszę ochronić jest twoja przyszłość

W jednej chwili wybrałam ten chwiejny i okratowany świat
I zawsze będę szybować poprzez krainy przeznaczenia
W swej piersi ukrywam płomień który zaczął wzrastać
W tym czy następnym świecie, podróżuję do ciebie

Rozpościerające się bez końca niebo
Przeleciało przed moimi zmrużonymi oczyma
Miałam złudzenie
Jakbyś odnalazł skrzydła i odleciał

Za każdym razem gdy udaję chłodną
Coś we mnie pęka z głuchym dźwiękiem
Niech kolory wewnątrz nas będą jasne
Połączenie

Wybieram rzeczywistość, w której jesteś niezastąpiony ty
I zawsze będę malowała tęczę w czasie nocy
Zamienię siłę, którą w sobie poznaliśmy w czas
I przezwyciężę niebo i morze

Moje serce mocno bije, więc wybieram rzeczywistość, w której możemy się dotknąć
I zdecydowanie będę wieść życie zgodne z prawem przeznaczenia
Zamienię płomień, który kiedyś zgaśnie w życzenie
W moich snach, w następnym świecie pójdę do ciebie...
Pokonując niebo i morze...
***

Takanaru kodou   fureau ima erande
Susume   toki no hate e

Potsuri kokuu no yoru ni tsubuyaita

“Mata, ashita ne” tte kotoba
Moe meguri terasu taiyou no you na
Tsuyosa to eien ni kogareta

Tatta hitotsu nokoseru nara
Sonzai o daita   kono shunkan no egao o
Tada hitotsu mamoru beki wa   kimi no mirai

Setsuna   yurete kishimu kono yo o erande
Zutto unmei no chi o kakeru
Mebaehajimeta honoo   mune ni hime
Ima o   asu o   kimi e

Hosometa me no saki ni ukanda
Hateshinaku hirogaru sora
Tsubasa mitsuketa kimi no senaka ga
Toozakatteku maboroshi o mita

Sokkenaku yosoou tabi
Nibui oto de tsubusareteku nanika
Sorezore ni tomoshita iro
Kousasasete

Kakegae no nai kimi to no ima erande
Zutto yoru ni niji o kakeru
Tashikameatta tsuyosa   toki ni kae
Sora o   umi o   koeru

Takanaru kodou   fureau ima erande
Kitto unmei no ri ni ikiru
Itsuka kie yuku honoo   negai ni kae
Yume o   asu o   kimi e…
Sora o   umi o   koete…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz