10 października 2012

Princess Princess, OP "Kimi to Deatte Kara"

"Od chwili, w której cię poznałem"
Wykonanie i słowa: Miyazawa Atsushi
Kompozycja i aranżacja: Conisch
English et Romaji: Gendou.com
Ans. Mleko



Gdy spotkałem cię po raz pierwszy,
Moje serce rozbłysło jak słońce
I od tamtej pory nie odstępujemy się na krok!

To, co chcę ci powiedzieć,
Ciągle skrywam w kieszonce mego serca

Dobrze wiem, jak ważne są te uczucia,
Dlatego pilnuję, by pozostały ciepłe aż momentu gdy ci je wyznam

Z oddali dosięga mnie dźwięk dzwonka do drzwi,
Który przyśpiesza bicie serca
I jak wiatr przeszywa niebo

Gdy spotkałem cię po raz pierwszy,
Moje serce rozbłysło jak słońce
I od tamtej pory nie odstępujemy się na krok!

A gdy nadejdzie czas, by zdradzić wreszcie,
Co zamykam w sercu na kłódkę....
"Jesteś dla mnie słońcem",
A potem uśmiech już nigdy nie zniknie z twarzy

To pisany przez nas prolog
Zapierającej dech w piersiach historii
Chcę pokazać ci jak wygląda tło
Wokół tej stacji kolejowej, gdzie się spotkaliśmy - i zrobię to!

W tej trwającej przyszłości powiem ci też -
Gdy będziemy jechać pociągiem - co zobaczymy!

Hałas cichnie z każdym kolejnym metrem, urywane dźwięki
Rozgrzewają ci serce -
Jak wiatr przeszywający niebo

Gdy spotkałem cię po raz pierwszy,
Moje serce rozbłysło jak słońce
I od tamtej pory nie odstępujemy się na krok!

To pisany przez nas prolog
Zapierającej dech w piersiach historii

Gdy spotkałem cię po raz pierwszy,
Moje serce rozbłysło jak słońce
I od tamtej pory nie odstępujemy się na krok!

Pisany przez nas prolog
Rozpościera się na niebie, nasze uczucia są wspaniałe
Czas zacząć
Zapierającą dech w piersiach historię

***

Kimi to deatte kara
kokoro wa akaruku terasarete
onaji jikan wo zutto sugoshite kita yo

kimi ni kaketai kotoba wa itsumo
mune no poketto no naka ni shimatta mama de

taisetsuna kimochi to wakatteru kara
itsuka no tame ni atatameteru yo

tooku de nari hibiteru chaimu no oto ga
boku no kokoro wo kasoku sasete
kaze no you tsuki nukeru oosora he

kimi to deatte kara
kokoro wa akaraku terasarete
onaji jikan wo zutto sugoshite kita yo

soshite shimatta mama no kotoba wo
tsutaeru toki ga kitara
kimi wa boku no taiyou
towa no hohoemi

bokura no purorogu
kono tokimeki no monogatari

kimi ni misetai keshiki ga aru to
ude wo tsuyoku hikinagara eki made mukatta

iki saki mo tsugezu ni notta densha de
nagareru machi nani wo mitsumeteru yo

tooku de zawameiteru sazanami no oto ga
kimi no kokoro wo atsuku sasete
kaze no you tsuki nukeru unabara he

kimi to deatte kara
kokoro wa akaraku terasarete
onaji jikan wo zutto sugoshite kita yo

bokura no purorogu
kono tokimeki no monogatari

kimi to deatte kara
kokoro wa akaraku terasarete
onaji jikan wo zutto sugoshite kita yo

bokura no purorogu
kono aosora ni kimochi wo egaitara
ima hajimaru
kono tokimeki no monogatari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz