29 października 2012

Fairy Tail, ED4 "Kimi ga Iru Kara"


"Ponieważ Tu Jesteś"
Wykonawca: Shimokawa Mikuni
Romaji: Gendou.com
English: Deciphered Melody



Świat, o którym śnimy, jest piękny, ale
Czy to prawda, że zmieniamy się w tchórzy, gdy przypominamy sobie o braku zaufania?

Kiedyś śmialiśmy się powtarzając, iż w głębi duszy jesteśmy tacy sami;
Wtedy byłeś nawet w stanie wybaczyć mi pomniejsze kłamstewka



Moglibyśmy nie mieć już dokąd wrócić, nie dbam o to.
Jedyne czego chcę, to chronić uśmiech na tweh twarzy

Te niezliczone spotkania i rozstania,
Nie chcę stracić ich, jak i tysiąca innych rzeczy,
Choć nie sądzę, by były mi teraz potrzebne;
Chcę po prostu móc spojrzeć na ciebie i stać obok,
Dzielić radości, smutki lub cokolwiek innego

W zamian za przybywające lata powolutku oddawałam
Szczerość wobec innych, jak i samej siebie

Podarowałeś mi kawałeczek odwagi, dlatego ja
Chcę oddać ci kwiat kwitnący w mym sercu

Nauczyłeś mnie, co znaczą moje łzy,
Dlaczego niedobrze jest dawać za wygraną i tysiąca innych rzeczy;
W moim sercu drzemie twój uśmiech
Lśniący jak słońce, ten uśmiech,
Który kogoś takiego jak ja czyni silniejszym

Te niezliczone spotkania i rozstania,
Nie chcę stracić ich, jak i tysiąca innych rzeczy,
Choć nie sądzę, by były mi teraz potrzebne;
Chcę po prostu móc spojrzeć na ciebie i stać obok,
Dzielić radości, smutki lub cokolwiek innego

Zacznijmy tu i teraz,
Zacznijmy naszą przyszłość tutaj,
Bądźmy szczerzy względem siebie.
Jak kwiat kołyszący się na wietrze,
Rozłóżmy płatki natychmiast!

***

yumemiru hitomi ni sekai wa utsukushiku mieta kedo
utagau koto o oboete hito wa okubyou ni natte iku no

nita mono doushi dayo ne to warai atta ano koro
sasai na uso sae yasashiku minogashite kureta yo ne

moshi futari ni kaeru basho ga nakute mo kamawanai
watashi ga sono egao o mamoru kara

hoshi no kazu hodo no deai ya wakare ya
ushinaitakunai mono mo zenbu
nanni mo iranai to omoeru yo ima
tada kimi no soba de mitsumetetai
yorokobi mo kanashimi mo nani mo kamo

otona ni naru tabi sukoshizutsu wasurete shimatta
itsu de mo jibun no kokoro ni sunao de iru koto

kimi kara moratta yuuki no KAKERA
kimi dake ni ageru watashi no kokoro ni saku hana o

afuredasu namida ga oshiete kureta
nakushicha ikenai mono wa zenbu
ano koro no mama kokoro no naka ni aru
taiyou no you na kimi no egao ga
konna ni mo watashi no koto tsuyoku suru

hoshi no kazu hodo no deai ya wakare ya
ushinaitakunai mono mo zenbu
nanni mo iranai to omoeru yo ima
tada kimi no soba de mitsumetetai
yorokobi mo kanashimi mo subete

ima kara koko kara hajimeyou yo
futari no ashita o hajimeyou yo
umareta mama no kimochi de iyou yo
natsukaze ni yureta hana no you ni
ima kono isshun o sakihokorou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz