26 października 2012

Naruto, Shippuuden OP8 "Diver"

"Nurek"
Wykonawca: NICO Touches the Walls
Słowa i kompozycja: Mitsumura Tatsuya
Aranżacja: NICO Touches the Walls i HAJIME OKANO
English et Romaji: AnimeLyrics.com
Ans. Dragostia Sang


Dragostia się naczekała, za co gorąco przepraszamy.
Gościnnie tłumaczę z Naruto

***

Horyzont w oddali staje się coraz bardziej niewyraźny
Na tak błękitnym niebie nie sposób przewidzieć jakiegokolwiek jutra
Nawet odetchnąć trudno w otoczeniu tylu zamarzniętych ludzi
Ile czas minęło odkąd tu zanurkowałem?

Czy lepiej zrobiłbym zwracając wzrok przed siebie i dając upust smutkowi?
Ale wtedy nie mogłbym być szczery
Nawet gdy oddaję mym przeciwnikom, wyczuwam niewyraźne światło
Ciekawe czy uda mu się dostrzec na sam dół, do mnie?

Chcę odetchnąć, ale trudno o to tutaj
Spoglądając w otchłań nocy staję się nurkiem walczącym z nudnościami podczas spadania
Żyję, ale muszę się upewnić,
Dlatego celując w dno morza, nabieram powietrza w płuca

Gdy poprzedniej nocy oddałem mapę swego umysłu,
Wypełniała ją wiedza o tym czego mi brak - pozostawiła mnie samego i wprawiła w przerażenie
Choć zawsze sądziłem, że jestem silny,
I na pewno silniejszy od kogokolwiek kogo znam

Zagubiony łabędź unosił się na tle nocnego, rozgwieżdżonego nieba;
Jakby dla pocieszenia zaczął padać deszcz,
Ale wychodzi nawet, że nawet deszczem się nie staniemy; jeśli gwiazda to gwiazda, to ja to ja i nic więcej;
Ciekawe jak daleko możemy zajść?

Z ciężką kotwicą na barkach wyszeptują króciutką modlitwę
I jakby to miał być jakiś znak: nagle zaczął padać deszcz

Chcę odetchnąć, ale trudno o to tutaj
Spoglądam w mrok jako nurek, któremu nie dany będzie powrót na powierzchnię
Żyję, ale muszę się upewnić
Więc celuję w morskie dno ten ostatni już raz
Spróbuję oddychać;
Gdybym odkrył choćby milimetr szczęścia, nigdy więcej bym nie tonął


***

Ano suiheisen ga toozakatte iku
Ao sugita sora ni wa ashita sura egakenakute
Iki mo dekinai kurai yodonda hito no mure
Boku wa itsu kara koko ni mogurikonda n da?

Kanashimi nante hakidashite  mae dake mitereba ii n da kke
Sore ja totemo matomo de irarenai
Subete wo boku ga teki ni mawashite mo  hikari wo kasuka ni kanjiteru n da
Soko made yuke sou nara

Iki wo shitakute  koko wa kurushikute
Yami wo miageru dake no yoru wa  mogaku gen'atsushou no DAIBAA
Ikite iru n datte  tashikametakute
Fukai kaitei wo mezashite mou ichido  kokyuu wo shiyou

Atama no naka no chizu wo hikkuri kaeshitara
Tarinai mono darake de  hitori obieta yuube
Boku wa tsuyoi n datte zutto omotteta
Dare yori mo tsuyoi tte zutto omotteta

Maigo ni natta hakuchou ga  hoshi no yozora ni ukande ita
Nagusame no you ni furidashita ame
Dakedo dou yara bokura wa nare sou mo nai  hoshi ga hoshi nara boku wa boku sa
Doko made yuke sou ka na

Omotai ikari wo shoikonde  hon no sukoshi inori wo hakidashite
Maru de aizu no you ni furidashita ame

Iki wo shitakute  koko wa kurushikute
Yami wo miageru dake no boku ja  ukabu houhou mo nai DAIBAA
Ikite iru n datte  tashikametai nara sou
Fukai kaitei wo mezashite mou ichido dake
Iki wo shite mite
Tada no shiawase ni kidzuitara  mou nido to oborenai yo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz