10 października 2012

K-ON! IM Nodoka "Prologue"

"Prolog"
Wykonanie: Fujitou Chika jako Manabe Nodoka
Słowa: Oomori Shouko
Aranżacja i kompozycja: Maezawa Hiroyuki
Romaji: AnimeLyrics.com
English: aroundhercrown


To niesamowite, że najlepsze character songi ma postać, która nawet nie jest w zespole.

***

Bryza tańczy po moim kołnierzyku;
Z każdą sekundą wiatr staje się coraz chłodniejszy...
Ważki nucą coś pod nosami,
A nozdrza wypełnia mi zapach słodkich oliwek

Gdy zapada zmrok
Zastanawiam się - czy ktoś czasem nie czuje się samotny?
W każdym razie na niebie nie widać ani jednej chmurki,
Więc od teraz będę z tobą szczera

Kim jestem w tej chwili?
Na której stronie tej powieści się znajduję?
I tak to dopiero prolog...
Nawet jeśli - przypadkiem - byłaby to miłość,
To czy z utęsknieniem powinnam wyczekiwać twojego "kocham cię"?
Czy powinnam wierzyć, że będzie wesoło?
Na pewno i tak będzie to uczucie w kolorze krwawej czerwieni...
Chciałam tylko wziąć głęboki wdech...

Wzdłuż alei pod drzewami gingko
Rozprzestrzeniają się opadłe liście oczekują na zimę;
Upierając się przy pozostaniu w długim cieniu,
Na języku tańczy słodki smak kakao...

Gdy zapada zmrok
Chciałabym czule objąć kogoś i zaopiekować się nim;
Ale takie pragnienia
Są oznaką słabości, nie siły...

Kim jestem w tej chwili?
Która nuta w tej piosence to ja?
Nieporadna melodia poszukuje słów, które dodadzą jej odwagi
Czy powinnam wyprzeć się swych obaw?
I jak mam powstrzymać łzy?
Otoczona zewsząd przez ciemność nieba, wyciągnęłam rękę do gwiazd

Kim jestem w tej chwili?
Na której stronie tej powieści się znajduję?
I tak to dopiero prolog...
Nawet jeśli - przypadkiem - byłaby to miłość,
To czy z utęsknieniem powinnam wyczekiwać twojego "kocham cię"?
Czy powinnam wierzyć, że będzie wesoło?
Na pewno i tak będzie to uczucie w kolorze krwawej czerwieni...
Chciałam tylko wziąć głęboki wdech...
Och, ty tylko kolejne westchnienie...


***

eriashi fukinukeru
ichibyougoto tsumetaku naru kaze
tonbotachi no haoto
kinmokusei no kaori

konna hi no kuredoki ni wa
sabishiku dareka omoitai
nante ne sora ga ne
sukitooru kara, sunao ni naru yo

watashi wa ima dono atari?
shousetsu to shitara nanpeejime atari?
madamada puroroogu
koi ni sae deau mae da shi
"daisuki" o oikakereba ii?
"tanoshii" o shinjiteyukeba ii?
akaneiro ni somaru
kibou dake shinkokyuu shita

ichou no namikimichi
kareha matoi fuyu o matsu hoshi
nagaku tsuzuku kage
hono amai kokoa no aji

konna hi no kuredoki ni wa
yasashiku dareka mamoritai
nante ne negau no wa
tsuyosa ja nai, yowai kara kamo

watashi wa ima dono atari?
utau to shitara nanfureezume atari?
tsutanai merodi yuuki no kotoba sagashiteru
fuan nara uchikeseba ii?
namida wa nando demo nugueba ii?
konpeki ni hikaru ryuusei ni te o nobashita

watashi wa ima dono atari?
shousetsu to shitara nanpeejime atari?
madamada puroroogu
koi ni sae deau mae da shi
"daisuki" o oikakereba ii?
"tanoshii" o shinjiteyukeba ii?
akaneiro ni somaru
kibou dake shinkokyuu shita
muneippai shinkokyuu shita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz