10 października 2012

K-ON! IN "U&I"

Wykonanie: Toyosaki Aki jako Hirasawa Yui
Słowa: Kakifly
Aranżacja i kompozycja: Maezawa Hiroyuki
English et Romaji: Atashi
Ans. CoronamEsalie



Bez ciebie w pobliżu nic mi nie wychodzi;
Chcę zjeść obiad ugotowany przez ciebie!
A gdy wrócisz do domu,
Przytulę cię uśmiechając się od ucha do ucha



Bez ciebie w pobliżu nie mogę cię przeprosić...
Chcę usłyszeć twój głos...
Wystarczy, że zobaczę twój uśmiech, to najlepsze na świecie

Twoja obecność dodaje mi odwagi;
Chcę pozostać blisko ciebie już na zawsze,
Chcę ci powiedzieć, co czuję

I w słoneczne dni, i gdy pada deszcz;
Zawsze byłaś obok mnie...
Zamykam oczy, by twój uśmiech zalśnił w mej wyobraźni


Bez ciebie w pobliżu niczego nie łapię;
Gdzie trzymamy cukier a gdzie sojowy sos?
Chciałam zrobić ci niespodziankę,
Gdy już wrócisz do domu...

Rozpieszczasz mnie choć nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy;
Bo wiesz, zawsze jesteś dla mnie za miła...
Tylko biorę i nigdy nie daję nic od siebie...

Myślałam, że twoja obecność to coś oczywistego,
Myślałam, że taka codzienność jest mi pisana
I nigdy nie ulegnie zmianie

Przepraszam, dopiero teraz wiem,
Jak bardzo się myliłam

Po pierwsze chcę ci powiedzieć:
"Dziękuje"

Czy te słowa dotrą do twojego serca? Nie jestem tego taka pewna...
Nie śmiej się, posłuchaj,
Bo całą siebie włożyłam w tę piosenkę

W tej piosence zawieram wszystkie "dziękuję" jakie przychodzą mi do głowy;
Chcę ci je przesłać;
Nigdy nie zapomnę tego, co czuję w tej chwili

Och, proszę, moje myśli - sięgnijcie jej serca


***

Kimi ga inai to nani mo dekinai yo
Kimi no gohan ga tabetai yo
Moshi kimi ga kaette kitara
Tobikkiri no egao de dakitsuku yo

Kimi ga inai to ayamarenai yo
Kimi no koe ga kikitai yo
Kimi no egao ga mirereba sore dake de iin da yo

Kimi ga soba ni iru dake de itsumo yuuki moratteta
Itsu made de mo issho ni itai
Kono kimochi o tsutaetai yo

Hare no hi ni mo ame no hi mo
Kimi wa soba ni ite kureta
Me o tojireba kimi no egao kagayaiteru


Kimi ga inai to nani mo wakaranai yo
Satou to shouyu wa doko da kke?
Moshi kimi ga kaette kitara
Bikkurisaseyou to omotta no ni na

Kimi ni tsuitsui amaechau yo
Kimi ga yasashisugiru kara
Kimi ni moratte bakari de nani mo ageraretenai yo

Kimi ga soba ni iru koto o atarimae ni omotteta
Konna hibi ga zutto zutto
Tsuzukun da to omotteta yo

Gomen ima wa kizuita yo
Atarimae ja nai koto ni

Mazu wa kimi ni tsutaenakucha
“Arigatou” o

Kimi no mune ni todoku kana? Ima wa jishin nai keredo
Warawanaide douka kiite
Omoi o uta ni kometa kara

Arittake no “arigatou”
Uta ni nosete todoketai
Kono kimochi wa zutto zutto wasurenai yo

Omoi yo   todoke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz