30 kwietnia 2013

ARASHI "Refrain"


Tytuł: Refrain (Powstrzymywanie się)
Wykonawca: ARASHI





Wędrowałem i wędrowałem po tym mieście, aż cud sprawił, że spotkałem Ciebie
Nawet teraz wciąż noszę Cię w mym sercu

Mimo że mocno trzymaliśmy się za ręce,
By nie zniknąć w deszczu, który wtedy padał,
Kiedy Cię obejmowałem moje zbolałe serce
Zostało w tym deszczu złamane

Tamtego dnia nie potrafiliśmy być szczerzy
(Gdybym zamknął oczy, o moja Najsmutniejsza i Najdroższa,)
Mimo upływu lat znów zobaczyłbym profil Twej twarzy.
Nie potrafiłem wtedy powiedzieć „Kocham Cię”
Delikatnie wspomnienia (lśnią)
Skrywane łzy przelały się, a wiatr gdzieś je ukrył

Wszystko wokół migoce, zupełnie jakby czas stanął w miejscu
Zawsze śniliśmy niekończący się sen, prawda?

Mimo iż nic nie mówiąc przytuliliśmy się,
By piętrzące się cienie nas nie rozdzieliły,
Nie potrafiłem zamienić
Tych ulotnych uczuć, miażdżących moje serce, w słowa

Gdy tylko o Tobie pomyślę, w sercu czuję nawracający ból
(Gdybym zamknął oczy, o moja Najsmutniejsza i Najdroższa,)
Nawet teraz otulałaby Cię dobroć
Nieważne na jak długo nas rozdzielą – zawsze będziesz w moim sercu
Delikatnie wspomnienia (lśnią),
A nasze spotkanie, pod tym niebem, z pewnością się w nich wyryło

Samotnie albo we dwoje
Nasza obietnica nigdy się nie zmieni
Dlatego nawet teraz jest dla mnie najcenniejszą sprawą (ona mieni się blaskiem)
Powoli i stopniowo nawet minione dni
Staną się wyraźne
Bo wciąż wierzę w nikomu nieznane jutro

Tamtego dnia nie potrafiliśmy być szczerzy
(Gdybym zamknął oczy, o moja Najsmutniejsza i Najdroższa,)
Mimo upływu lat znów zobaczyłbym profil twej twarzy.
Nie potrafiłem wtedy powiedzieć „Kocham Cię”
Delikatnie wspomnienia (lśnią)
Skrywane łzy przelały się, a wiatr gdzieś je ukrył

Tamtego dnia…  Tamtego dnia…
Nie potrafiliśmy być szczerzy… Nie potrafiliśmy być szczerzy…

Tamtego dnia...

***

Meguri meguru kono machi de meguri aeta kono kiseki
Ima mo kimi wa kono mune no oku ni iru yo

Furidashita ame ni kienai yō ni
Futari tsuyoku te o nigirishimeteta noni
Dakishimeru tabi ni setsunai kokoro wa
Ame ni utareta mama de

Ano hi no boku-tachi wa sunao ni narenakute
Kimi no yokogao zutto mitsumeta mama kisetsu wa sugita ne
(Me o tojireba setsunaku itoshii yo)
Itsuka no „aishitera” kotoba ni dekinakute
Yawarakana kioku wa (kagayaku yo)
Koraeta namida kobore ochite kaze ni tsutsumareteita

Nani mo kamo ga kirameite marude toki ga tomaru yō
Itsumo futari owaranai yume o mita ne

Kazanaru kage ga hanarenai yō ni
Nanimo iwazu tada yorisotte ita noni
Mune o shimetsukeru hakanai omoi wa
Kotoba ni dekinu mama de

Kokoro ni itsumademo kienai itami sae kimi o omoidaseba
Yasashisa ni tsutsumareru ima demo
(Me o tojireba setsunaku itoshii yo)
Kokoro wa itsumademo doredake hanaretemo
Yawarakana kioku wa (kagayaku yo)
Kono sora no shita deaeta koto tashikani kizamareteru

Hitori demo futari demo
Ano yakusoku wa kitto
Kawaranai kara ima mo taisetsuna mono (hikaru yo)
Sukoshizutsu sukoshizutsu sugoshita hibi mo
Azayaka ni kawatte yuku
Soshite mada minu asu o shinjiteru kara

Ano hi no bokutachi wa sunao ni narenakute
Kimi no yokogao zutto mitsumeta mama kisetsu wa sugita ne
(Me o tojireba setsunaku itoshii yo)
Itsuka no „aishiteru” kotoba ni dekinakute
Yawarakana kioku wa (kagayaku yo)
Koraeta namida kobore ochite kaze ni tsutsumareteita

Ano hi no bokutachi wa... Ano hi no bokutachi wa...
Sunao ni narenakute... Sunao ni narenakute...

Ano hi no bokutachi wa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz