12 kwietnia 2013

Magi, IM Morgiana "Fanalis"


Wykonawca: Tomatsu Haruka jako Morgiana
Słowa i kompozycja: CHI-MEY
English et Romaji: magi.wikia.com
Ans. Pompon-nee



Kiedy w piosence skandują twoje imię, to wiedz, że jesteś badassem.

***

Zakuta w niewidzialne łańcuchy, zapomniałam kim tak naprawdę jestem,
Z obawy przed wspomnieniami wypalonymi w pamięci



Dlaczego nie mogłam być wolna?
Za co walczę?

Ale teraz już wiem;
Spoglądając w dół widzę niezakute już nogi

To on mnie wyzwolił
I teraz nie jestem już niczyją niewolnicą

Morgiana (Nie znajdziesz szybszego ode mnie)
Morgiana (Powalam przeciwników jednym uderzeniem)
Morgiana (Z plemienia najmężniejszych wojowników)
Tak zaczyna się moja podróż

"Przepraszam bardzo panów bandziorów, mam z panami słóweczko do zamienienia."

Kto stworzy świetlaną przyszłość pełną uśmiechu i nadziei?
Czy mogę w tym jakoś pomóc? Patrzę na siebie i nie widzę już żadnych łańcuchów

Nie chcę żadnych ran na jego ciele;
Mam coś, co muszę chronić

Morgiana (Nawet górę przeskoczę)
Morgiana (Zapowiadam nadejście druzgoczącej porażki)
Morgiana (Z najwaleczniejszej rasy na świecie)
Zaraz przyjmę pozycję do walki

Jestem pewna, że tam, gdzie nie sięga to światło,
Czeka na mnie i resztę Fanalis dumna, olśniewająca ojczyzna
Na pewno, wiem to...

Morgiana (Nie znajdziesz szybszego ode mnie)
Morgiana (Powalam przeciwników jednym uderzeniem)
Morgiana (Z plemienia najmężniejszych wojowników)
Wypełnię swe przeznaczenie

Morgiana (Nawet górę przeskoczę)
Morgiana (Zapowiadam nadejście druzgoczącej porażki)
Morgiana (Z najwaleczniejszej rasy na świecie)
Tak jest, oto ja - Fanalis!

***

Mienai kusari ni tsunaga rete hontō no jibun o miushinatte ita
Nōri ni yakitsuita kiokutachi ni obiete iru bakaride

Dōshite jiyū ni narenakatta no?
Ittai nani no tame ni tatakatte ita no?

Demo yatto watashi wa kizuitanda
Ashimoto o yoku mite kusari wa toreta

Ano ko ga watashi o tokihanatte kureta
Mō "dare ka" no "dore" janai

Morujiana sokkō saisoku
Morujiana akutō issō
Morujiana saikyō sentō minzoku
Aruki hajimeru no

Kibō to egao de afureta akarui mirai wa dare ga tsukuru no?
Watashi wa sono tame ni nani ga dekiru no? Jibun o yoku mite kusari wa kieta

Kono ko ni wa aza o tsukete hoshikunai
Mamorubekimono ga aru

Morujiana kyōjin chōyaku
Morujiana surudoku massatsu
Morujiana saikyō sentō minzoku
Ima tachiagaru no

Sō, ano hikari no kanata ni kitto aru hazu
Hokori takaki fanarisu no, watashi no kaerubeki kagayaku furusato ga
Kitto kitto…

Morujiana sokkō saisoku
Morujiana akutō issō
Morujiana saikyō sentō minzoku
Unmei o ikiru no

Morujiana kyōjin chōyaku
Morujiana surudoku massatsu
Morujiana saikyō sentō minzoku
Sō watashi wa fanarisu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz