14 kwietnia 2010

Axis Powers Hetalia, MOV "Mein Gott!'


"Rany Boskie!*"
Wykonawca: Kousaka Atsushi jako Prusy




Fazowa piosenka, naprawdę. O dziwo niektórzy spodziewali się po niej głębi. Hetalia i głębia... yeah, right.

***

dareka ga yonderu
ore o yondeiru
ii ze makasetoke! iku ze
motto! motto!

higashi e nishi e to
hashiritsudzukeru ze
omae ga nozomu nara
nadeteyaru

sou sa tatakau shika nai nara
yaru shika nai sa

oresama saikou! saikyou
saigo ni warau nowa yaa
oresama! kimatta ze

danke!
saijou! saikyou!
omaera tataete ii ze
dekai yume miseteyaru
rensen renshou gachi da ze!

hitorikiri no heya
kyou mo shitatameru
oresama MEMORIARU kaku ze
motto! motto!

kotori yo saezure ore no tame ni
iyasareteyaru niyoniyo

yabai shiawase wo yobu PANDA
damasarenai ze

oresama sanjou! enjou!
yaritai houdai abareru ze!
oyaji mitetekure!

Mein gott!
PINCHI! PANCHI!
toki niwa mushaburui da ze
"... kono gurai ni shiteyaru"
keisei gyakuten aseru ze!

subete no chizu itsuka wa kono te ni...
warainagara kakenukeru ze
sou sa yowasa no sei janakute
tsuyosugiru no sa

oresama saikou! saikyou!
saigo ni warau nowa yaa
oresama! kimatta ze

danke!
minna! koi yo!
MEADO no koukan shite ii ze?
hitori tanoshisugiru ze
kono te ni subete wo! mattero!
rensen renshou gachi da ze!

Beobachten Sie es bitte, Fritz Vater!
Beobachten Sie es bitte, Fritz Vater!
Beobachten Sie es bitte, Fritz Vater!

***

Słyszę, że ktoś znów woła
Woła właśnie mnie!
Dobra, zajmę się tym, naprzód!
Dalej! Dalej!

Ciągle w drodze
Ze wschodu na zachód
Poniańczę cię
Skoro tak bardzo chcesz

O tak! Skoro pozostaje tylko stać i walczyć
To pewnie, że to zrobię

Jestem debeściak! Najsilniejszy na świecie!
Zgadnij kto będzie śmiał się ostatni!
No jasne, że ja!

Dzięki!
Jestem kozak! Wszyscy drżą na dźwięk mego imienia!
Spoko, teraz możecie bić mi pokłony, idioci
Pokażę wam najwspanialszy ze snów!
Zwycięstwo za zwycięstwem, jestem totalnie zajebisty**!

W moim pokoju całkiem sam
Jak zwykle spisuje
Dowody mojej zajebistości***
Więcej! Więcej!

Hej, ptaszku, zanuć no mi
Kojącą pieśń, nje-nje****

o cholera, panda przynosząca szczęście
Ta, jasne!

Przybyłem! Przygotujcie się na pożogę!******
Nie powstrzymacie mnie! Rozwalę tu wszystko!
Stary Fritzu - dodaj mi sił!

Rany boskie!
Niedobrze! A masz!
Od czasu do czasu drżę z podekscytowania!
"... no, tyle chyba mogę dla ciebie zrobić"
Role się odwróciły, ja nie mogę!

Któregoś dnia w tych dłoniach znajdą się mapy całego świata!
Usłyszycie mój śmiech gdy będę was po kolei podbijał
No pewnie, nie wykorzystam waszych słabości
I bez tego jestem dla was zbyt potężny!

Jestem debeściak! Najsilniejszy na świecie!
Zgadnij kto będzie śmiał się ostatni!
No jasne, że ja!

Dzięki!
Ej, wszyscy! Chodźcie!
Wymienimy się mailami, chcecie?
Nie mam słów żeby opisać jak dobrze mi samemu!
Zobaczycie, że już wkrótce ja... poczekajcie tylko!
Zwycięstwo za zwycięstwem, jestem totalnie zajebisty!

Dodaj mi sił, stary Fritzu!
Dodaj mi sił, stary Fritzu!
Dodaj mi sił, stary Fritzu!******

***

* A także "Mój Ty Boże!", "Jezu Chryste!" itd. Dosłownie oczywiście "Mój Boże!".
** Zagilibisty, eh?
*** Zagilbistości.
**** dźwięk, który wydają dzieci gdy kogoś przedrzeźniają
***** Drugie czytanie kanji podaje "spamować" :D Czyli "przygotujcie się na spam!"
****** kulawy niemiecki jest kulawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz