11 kwietnia 2010

VOCALOID, Luka's "Toeto"


"I, eee..."
Wykonawca: Megurine Luka
Ans. Panna Samo Zuo



"Toeto" może być także imieniem bohaterki.

anata no koto ga suki desu. uso desu.
dakedo honto wa nnnnn~
anata no koto ga kirai desu. uso desu.
datte honto wa nnnnn~

sunao ni narenai yuuki ga narinakute
uso tsuite bakka neko ka buri
itsu no mani ka watashi no naka ni iru
etto, etto ne ettoeto

daiji na koto tsutaeru no ga nigute na toeto
otonashikute hazukashigari ya san na toeto
kakurete iru no

honto no kimochi wo tsutaetai kedo
moji moji toeto ga sore wo kobamu
koko ze to iu toki iza to iu toki
etto etto, ano etto, ano ettoeto

kao makka toeto
etto ettosetora

gomen ne to namida nagashi
watashi no sei de to toeto

sonna koto nai yo nakanai de toeto
sonna anata ga daisuki yo

honto no kimochi wo tsutaetai kedo
moji moji toeto ga sore wo kobamu
koko ze to iu toki iza to iu toki
etto etto, ano etto, ano ettoeto

honto ni honto ni tsutaetai toki
moji moji toeto mo yuuki wo dasu
koko ze to iu toki iza to iu toki
etto etto, ano etto, ganbaru toeto

watashi no naka no ganbaru toeto

***

Wszystko w tobie strasznie mi się podoba. Właściwie to nieprawda.
Ale tak naprawdę... mmmmm~
Wszystko w tobie strasznie mi się nie podoba. Właściwie to nieprawda.
Bo ja tak naprawdę... mmmmm~

Nie stać mnie na szczerość, to dla mnie zbyt wielkie wyzwanie
Dlatego ciągle kłamię w mojej kociej czapeczce*
Nie wiem skąd się tam wzięła, ale wiem, że mam ją w środku
E-to, mówię, że... e-Toeto

Nie potrafi powiedzieć na czym tak naprawdę jej zależy. Tak ma na imię - Toeto
To nieśmiała dziewczynka, wstydzi się coś powiedzieć, takie jest jej Toeto
Właśnie się ukryła.

Naprawdę chcę ci wyznać co czuję
Nie bez wahania Toeto stwierdziła na to: "nie"
Mogę to powiedzieć i powiem, mówię! I nie powiedziałam
e-to-e-to, mówię, że... e-to, chciałam powiedzieć, że... e-Toeto

Zaczerwieniona Toeto
e-to-e-to cetera

Tak jej żal, że łzy same cisną jej się do oczu
To wszystko moja wina, mówi - Toeto

A właśnie, że nieprawda; proszę, nie płacz już, Toeto
Uwielbiam jak tak robisz, kocham to

Naprawdę chcę ci wyznać co czuję
Nie bez wahania Toeto stwierdziła na to: "nie"
Mogę to powiedzieć i powiem, mówię! I nie powiedziałam
e-to-e-to, mówię, że... e-to, chciałam powiedzieć, że... e-Toeto

Teraz chcę naprawdę, NAPRAWDĘ wyznać ci co czuję
Nie bez wahania Toeto także odważnie wyciągnie ku tobie dłoń
Mogę to powiedzieć i powiem, mówię! I nie powiedziałam
e-to-e-to, mówię, że... e-to, trzymaj się, Toeto

Siedzi sobie wewnątrz mnie - trzymaj się, Toeto

***

* "Nosić kocią czapeczkę" = "udawać kogoś kim się nie jest"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz