26 kwietnia 2010

Kimi ni Todoke, OP "Kimi ni Todoke"


"Dotrzeć do Ciebie"
Wykonawca: Tomofumi Tanizawa




yasashii hidamari ni CHAIMU ga DIREI suru
hoho o naderu kaze ibuki wa fukaku natteku

toomawari no namida namaetsuketa ashita
kasanaru mirai iro no RAIN

adokenai konna kimochi mo
hajiketobu hodo waraiaeta hi mo
taisetsu ni sodatete ikeru you ni
togire togire no toki o koete
takusan no hajimete o kureta
tsunagatte yuke todoke

houkago no yuuyami warau kimi no senaka
hisoka na sasayaki fureta koto no nai omoi no naka

boku no naka no kimi to kimi no naka no boku de
karamaru mirai iro no RAIN

ameagari no machi no nioi to
yume mitai na himitsu mune ni daite
nando mo nakisou ni natte mata warau
kangaeru yori zutto hayaku
sono mune ni tobikometara ii
tsunagatte yuke todoke

nani yori mo daiji na kimi no mae de
kizukanai you ni daiji ni shiteta no wa sou jibun
sono hito no koto ga moshi mo SAYONARA no kawari ni natte shimatte mo
ari no mama subete

adokenai konna kimochi mo
hajiketobu hodo waraiaeta hi mo
taisetsu ni sodatete ikeru you ni
honno sukoshi otona ni natteku
kimi ni naritai boku o koete
tsunagatte yuke
ima sugu kimi ni
todoke

***

W tym cichym miejscu, skąpanym w ciepłych promieniach słońca, dzwonek rozbrzmiewa później
Wiatr głaszczący moje policzki staje się się głębokim wdechem

Karuzela łez, nazwane jutro;
Wszystko nakłada się na linie koloru przyszłości

Te dziecinne uczucia
Dni, które spędziliśmy na radosnym śmiechu;
Mam nadzieję, że kiedyś będziemy wspominać je z miłością
Pokonałaś czas rozłąki
I to z tobą mnóstwo rzeczy robiłem po raz pierwszy
Połączę je z tobą, dotrę do Ciebie

Zachód słońca po szkole, twoje plecy trzęsące się od śmiechu
Tajemnice przekazywane szeptem wewnątrz nienaruszonych uczuć

Ty w moim sercu i ja w twoim;
Wszystko splata się z liniami koloru przyszłości

Zapach miasta po burzy
I sekret jak sen, który mam w sercu
Tyle razy chciało mi się płakać, ale potem wybuchałem śmiechem
Nie chcę bić się myślami dlatego pośpiesz się
Spokojnie, wystarczy, że wlecisz do mojego serca
Bym mógł się z tobą połączyć, dotrzeć do Ciebie

Przed tobą, kochaną bardziej niż ktokolwiek inny,
Stoi ktoś, kto troszczy się o ciebie tak mocno, byś nigdy nie została skrzywdzona - tak, to ja
Nawet jeśli los sprawi, że twoimi słowami okaże się "do widzenia",
To wszystko i tak pozostanie tak jak jest

Te dziecinne uczucia
Dni, które spędziliśmy na radosnym śmiechu;
Mam nadzieję, że kiedyś będziemy wspominać je z miłością
Dorosnę tylko trochę
Uciszę siebie, który chce być taki jak ty
By połączyć się z tobą
By właśnie teraz
Dotrzeć do Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz