14 września 2013

AMNESIA, IM Kent "Yumemiru Kimi e"


"Do Śniącej Ciebie"
Wykonawca: Akira Ishida jako Kent
English et Romaji: Moonlit Sanctuary
Ishida Akira - jak to Ishida Akira - śpiewał nie będzie. Za to chętnie porecytuje do snu.


Wieczorem po zakończonej pracy uniosłem głowę
I ujrzałem cię śpiącą na krześle obok mnie.
Na biurku leżało kilka rozwiązanych zagadek ode mnie -
Aż tak się nudziłaś?

Wiedziałem wtedy, że nie jestem w stanie dokładnie zrozumieć twych uczuć...
Na domiar złego stanąłem przed problemem olbrzymiej wagi;
Mianowicie nie potrafiłem nazwać tego, co działo się w moim własnym sercu

Z poczuciem, że nie powinienem tak nagle cię budzić,
Ułożyłem płaszcz na twych ramionach;
Moje palce mimowolnie przemknęły po twoim ciele.

Te drobne barki, szczupłe ramiona, miękkie włosy...
I wtedy uderzyło mnie - chcę cię chronić, niczego bardziej nie pragnę.
Patrząc na twą bezbronną buzię zatopioną we śnie,
Zastanowiłem się, o czym też możesz śnić?


Wyobrażałem sobie - i po części miałem też na to nadzieję - że ci towarzyszę,
Co trochę mnie zawstydziło.
Nadal nie potrafię wykalkulować, co też mógłbym z tobą robić w twoim śnie...


No tak,
Wybaczysz mi przecież to bezwstydne przyglądanie się,
Nawet jeśli oznacza to powrót do szarej rzeczywistości... Dlatego, by nie zniszczyć twego uśmiechu,
By to szczęście trwało wiecznie...

***

yuugure toki, sagyou o owarasete kao o ageru to
tonari no isu de nemuru kimi no sugata ga me ni haitta
tsukue ni wa, watashi no PAZURU o toite ita konseki
yohodo machikutabirete shimatta no darou ka

ano hi, kimi no kokoro o kanzen ni haaku suru koto wa dekinai to shitta
genson suru donna mondai yori mo muzukashii to
somosomo watashi jishin no kokoro sura hakarekirete inai no dakara

sugu ni okoshite shimau no mo mottainai ki ga shite
watashi wa jibun no KŌTO o kimi no kata ni kakeru
sono toki yubi ga, honno sukoshi dake kimi no karada ni fureta

chiisai senaka, hosoi kata, yawarakai kami……
watashi wa kimi o, kokoro no soko kara mamoritai to omotte iru
muboubi na negao da
kimi wa ima donna yume o mite iru no darou ka


negawakuba, soko ni watashi ga toujou shite itara o omotta no da ga
sore mo nandaka ki hazukashii
yume no naka no watashi ga kimi ni nani o suru ka made wa keisan dekinai no dakara


souda na,
koushite mimamotte iru teido de, kanben shite moraou
kimi ga yume kara samete mo, emi o tayasanai youni
kono shiawase ga, zutto tsudzuku youni……

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz