10 września 2013

AMNESIA, IM Orion "Thanks to you"


"Dzięki wam"
Wykonawca: Hitomi Igarashi jako Orion
English et Romaji: Moonlight Sanctuary




Słońce wspinające się po niebie wprowadza ranek
Do miasta, w którym nikt nie o mym istnieniu

Czasem na sekundę migniesz mi w oddali,
Co dziwnie ściska serce

Gdzieś w świecie, hen daleko stąd,
Pośród mych niezliczonych wspomnień,
Byłaś ty; czas, który w nim spędziłaś
To mój najpiękniej mieniący się skarb

W chwili gdy zamrugały gwiazdki
Uśmiechnęłaś się, a wtedy wieczór wstrzymał swój czas

Za każdym razem, gdy słyszę jak mnie wołasz, ogromna radość
Rośnie we mnie niczym rozkwitający kwiat

Dotykając cię
Czuję twe ciepło, twą delikatność;
I ja tu jestem,
Wystarczy, że zamknę oczy, skupiając się na radości jak ze snu

Wraz z wieloma wspomnieniami
Pokryj rozległy świat
Wizją jutra, które kiedyś przeżyjemy;
Ciekawe dokąd nas zaprowadzi i jakie niebo nam pokaże?

Od tamtego czasu, tak dawno, dawno temu,
Zebrało się wiele cudów;
Stworzą one teraźniejszość, dlatego
Najdroższym mi osobom chcę powiedzieć...

"Dziękuję..."

***

sora ni noboru ohisama ga asa o tsurete kuru yo
dare mo BOKU no koto shiranai machi e to

tama ni surechigau KIMI o tooku de miteta
BOKU no kokoro wa fushigi ni setsunaku

tooi sekai no doko ka
takusan no omoide no naka demo
KIMI to ita toki ga
ichiban ni kagayaita takaramono

gin no hoshi ga matataita shunkan ni yubisashi
KIMI ga hohoenda futsuu no yuugure

namae o yobareru tabi ni ureshii kimochi
hana ga saite yuku youni hirogaru

kono te de fureta KIMI wa
konna ni mo atatakaku yasashiku
BOKU mo koko ni iru
yume no youna shiawase ni me o tojita

hiroi sekai ni chitta
takusan no omoide to issho ni
ashita no BOKUra wa
doko ni ite donna sora miru no kana

tooi ano hi kara
hitotsu zutsu kasanatta kiseki ga
ima o tsukuru kara
taisetsu na hito tachi ni tsutaetai

“arigatou…”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz