30 września 2013

Brothers Conflict, "1 to 1" (Azusa ver.)

"Jeden i jedna"
Wykonawca: Kousuke Toriumi jako Azusa Asahina
Słowa: Kumano Kiyomi (?)
Kompozycja i aranż: C.G. mix
English et Romaji: Ichigohaatsu



Posłuchaj...

Chciałbym, żebyś powiedziała mi co dalej
Nie zamierzałem doprowadzić cię do łez
Pozwól, że uszczęśliwię cię jednym uśmiechem,
Myślę o tobie 24 na dobę, wiesz?

To, że dajesz z siebie wszystko (wspieram cię, pamiętaj)
Twoja bezpośredniość (pozwól się pocieszyć)
Słodziutka mleczna czekoladka, podoba ci się mój głos, prawda?
Pożądanie rozpoczynają się u nasady uszu
I serce złamane!

Siostrzyczko
Kocham cię do upadłego!
Uprzejmy całus to nic zdrożnego, mogę?
Wybacz... ale muszę porwać cię w ramiona!
Wezmę na barki twój smutek i bolączki też,
Dlatego daj mi wreszcie swoje przyzwolenie--
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

***

Nee

Dou sureba ii no oshiete hoshii
Nakaseru tsumori nante nakatta no ni
Egao hitotsu de shiawase ni sasete yo
Nijuuyo jikan kimi wo omotteru yo

Ganbatteru kimi (Ouen shiteru yo)
Massugu na kimi (Anshin sasetai)
Amai miruku kyandi boku no koe ga suki deshou
Mimikabu kara yuuwaku sasete
haato bureiku

My Sister
Mechakucha ni aishiteru
Yasashii dake no kisu nara ii no kai
Gomen dakishimetai yo
Kanashimi sae setsunasa sae hikiukeru kara
Ima sugu ni subete wo azukete
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz