30 września 2013

Brothers Conflict, "1 to 1" (Yuusuke ver.)

"Jeden i jedna"
Wykonawca: Hosoya Yoshimasa jako Yuusuke Asahina
Słowa: Kumano Kiyomi (?)
Kompozycja i aranż: C.G. mix
English et Romaji: Ichigohaatsu



Ahahahaha, o Jezus, nie mogę. Głos Yuusukego mnie zabija.

***

He, heej...

No i co teraz? Powiedz mi;
Nie chciałem doprowadzić cię do łez
No dobra, dobra, nie będę się więcej bił
Rozchmurz się i uśmiechnij

Ja cię obronię! (a żebyś wiedziała!)
Pokażę ci, że tak! (po raz drugi!)
Miso na śniadanie podane przez ciebie w fartuszku:
Mistrzostwo świata! Czy jestem obleśny?
I serce złamane!

Siostrzyczko
Kocham cię do upadłego!
Uprzejmy całus to nic zdrożnego, mogę?
Wybacz... ale muszę porwać cię w ramiona!
Wezmę na barki twój smutek i bolączki też,
Dlatego daj mi wreszcie swoje przyzwolenie--
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

***

Ne nee

Dou surya iinda oshiete kure yo
Nakaseru tsumori nante nakattanda
Wakatta yo mou kenka nante shinee kara
Kigen naose yo egao wo misete kure

Mamotte yaru (zettee dakara)
Mamotte miseru (nikai dazo)
Asameshi no miso shiru omee no epuron sugata
Saikou daze ore saitei kana
Haato bureiku

My Sister
Mechakucha ni aishiteru
Yasashii dake no kisu nara ii no kai
Gomen dakishimetai yo
Kanashimi sae setsunasa sae hikiukeru kara
Ima sugu ni subete wo azukete
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz