16 września 2013

RWBY, IM Ruby "red like roses"

 "czerwień róż"
Wykonawca: Casey Lee Williams
Kompozycja: Jeff Williams
Tekst: RWBY Wikia
Ans. Schizma



A czemu nie, i tak nie mam nic lepszego do roboty. Zresztą być może niedługo RWBY zostanie zaklasyfikowane jako Anime, Crunchy Roll ma (o ile już tego nie robi) wyświetlać któryś sezon. Tak czy inaczej - Dead Fantasy podobało mi się bardziej, trailery nie zachęciły mnie do oglądania serii.

***

Czerwień róż wypełnia me sny i wskazuje miejsce twego spoczynku.
Biel spoziera chłód i wieczna tęsknota, na barkach ciąży królewski los.
Czarna bestia wyłania się z cieni.
Żółta piękna płonie złocistym kolorem.

***

Red like roses fills my dreams and brings me to the place you rest.
White is cold and always yearning, burdened by a royal test.
Black the beast descends from shadows.
Yellow beauty burns gold.

2 komentarze:

  1. Seria faktycznie nie jest na mega wysokim poziomie ale, jak dla mnie przynajmniej, lepsze to niż anime o pływaniu.
    Tak czy siak dziękuje po raz kolejny za tłumaczenie i czas dodania! Możliwe, że zjawie się z prośba o reszta piosenek do RWBY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anime o pływaniu nie jest tak odjazdowe jak oczekiwałam (czasami fanserwis przyprawia o rumieniec zażenowania), ale jednak przemawia do mnie o wiele bardziej niż wywindowane w kosmos bronie głównych bohaterek i swego rodzaju nijakość bijąca z zapowiedzi. Niby to wszystkie jest cool i odjazdowe, ale równocześnie nudne i dłuży się jak ciągutka (przy trailerze Blake przysypiałam, a nie są one specjalnie długie). Naprawdę doceniam talent Monty'ego, jednak nie tym razem.
    Spoksik max, obecnie jest dobry czas na zamawianie, bo nie mam za bardzo czego tłumaczyć. Słabe ostatnio te openingi i endingi, że Jezus Maria.

    OdpowiedzUsuń