9 września 2013

Gen'ei wo Kakeru Taiyou, ED "-Mirage-"


"-Miraż-"
Wykonawca: Natsumi Okamoto
English et romaji: Deciphered Melody




Zwiędłe niegdyś kwiaty ponownie otwierają pąki,
Wypełniając nową porę roku niespotykanymi dotąd kolorami
Świetlista sylwetka namawia mnie, by wybrać spośród
Ciemności albo blasku...
Jednego jestem pewna: moja wygłodzona dusza błądzi
W poszukiwaniu mych własnych łez...
Jak długo mam jeszcze schodzić z tego wzniesienia porośniętego różanymi kolcami?

Na palcach zawiązuję nić tej złudnej więzi,
Przyszłość szykuje dla mnie ból, który sama sobie wybrałam;
Lecz przysięgam - tu i teraz -
Wystarczy, że punkcik rozpaczy uprze się, by dalej lśnić,
Będę przy tobie zawsze, póki ta iluzja się nie rozpłynie

Kwiat biały jak śnieg rozkwita pośród mroku,
Ale czy będzie gotów zasłonić swą drżącą łodygę w razie potrzeby?
Robiąc rachunek mych grzechów,
Przemierzam ciemności i co rusz wybucham śmiechem,
Ażeby smutek nie zadomowił się na dobre w mym złamanym sercu

Mam przemożną nadzieję, że najdroższe mi wspomnienia nie znikną z jutrzejszym wschodem słońca,
Lecz słowa tej modlitwy przebrzmią za chwilę, nie dotarłszy do nikogo
Powodowana krztyną nadziei nie przestanę jednak śpiewać,
Bo wiem, że jeszcze kiedyś się spotkamy;
Razem staniemy na starcie

Ptaki niezdolne do lotu chciałyby, by niebo nie istniało,
A ty poprosiłaś gwiazdy, by trwało ono w nieskończoność
Próżno czekam odpowiedzi od świetlistej sylwetki, prawda?
Poza tym swoim sercem, na którym nie sposób polegać, nic mam nic więcej...

Dotyk twych dłoni stanowi ujście dla całej mej miłości,
Dlatego pozwól mi przynajmniej zapomnieć o niej na razie, by pewnego dnia
Na palcach zawiązać nić tej złudnej więzi,
Przyszłość szykuje dla mnie ból, który sama sobie wybrałam;
Lecz przysięgam - tu i teraz -
Wystarczy, że punkcik rozpaczy uprze się, by dalej lśnić,
Będę przy tobie zawsze, uśmiechnięta w tej iluzji

***

kareochiteita hana ga mebuite
yume no kisetsu ga iro wo masu
temaneki wo suru mabushii kage wa
hikari to yami no dochira e sasou no
kawaita kokoro wa kitto
namida wo sagashite mayou
doko made aruku no ibara no sakamichi wo

maboroshi no kizuna wo kono yubi ni musunde
erabitotta itami dake ga mirai
zetsubou no kakera ga sore demo hikaru nara
kono basho de chikau yo
yume no hate made demo kimi to

masshiroi hana no yami ni saku nara
yureru sugata mo kakurete shimau no?
ayamachi kazoete sotto
kage fumi aruite warau
kowareta kokoro ni kanashimi no nai youni

dakiyoseru kioku no ashita yo kienaide
todokazu ni kieta kotoba wa inori
kibou no kanata kara sore demo utau nara
kitto mata deaeru
hajimari ni tatazumu kimi to

tobenai tori-tachi wa negatta kono sora ga kiesaru youni
kimi ha ano hoshi ni negatta kono sora ga tsudzuku youni
temaneki suru kage kotae wo oshiete wa kurenai darou
tatta hitotsu dake aru no ha tayori no nai kokoro datta

sono te ni fureta nara afuredasu ai demo
semete ima wa wasuresasete itsuka…
maboroshi no kizuna wo kono yubi ni musunde
erabitotta itami dake ga mirai
zetsubou no kakera wa kitto kagayaku kara
itsuka mata deau no
yume no naka hohoemu kimi to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz