30 września 2013

Brothers Conflict, "1 to 1" (Fuuto ver.)

"Jeden i jedna"
Wykonawca: KENN jako Fuuto Asahina/Asakura
Słowa: Kumano Kiyomi (?)
Kompozycja i aranż: C.G. mix
English et Romaji: Ichigohaatsu



Zrób mi przyjemność Fuuto i po prostu zgiń. W płomieniach. Najlepiej rozczłonkowany.

***

Ej

Ile mam czekać, powiedz mi wreszcie co teraz;
Ale z ciebie beksa, przecież nie zrobiłem ci niczego takiego,
Chociaż wiesz, uroczo wyglądasz zapłakana...
Ech, co zrobić, chyba muszę pomóc ci otrzeć łzy

Jesteś na mnie zła (ale masz głupią minę)
Dopingujesz mi (kto by pomyślał)
Może osłodzę ten gorzki cukierek pocałunkiem?
Zamknęłaś oczy - wygrałem!
I serce złamane!

Siostrzyczko
Kocham cię do upadłego!
Uprzejmy całus to nic zdrożnego, mogę?
Wybacz... ale muszę porwać cię w ramiona!
Wezmę na barki twój smutek i bolączki też,
Dlatego daj mi wreszcie swoje przyzwolenie--
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

***

Nee

Dou sureba ii hayaku ii na yo
Sore kurai de naku nante yowamushi da ne
Dakedo nakigao wa chotto kawaii kana
Shouganai kara namida fuite ageru

Okotteru no (Bakka mitai)
Hagemashiteru no (Ugoichau)
Sugaaresu na kyandi kisu de amaku shiyou ka
Me wo tojitara boku no kachi sa
Haato bureiku

My Sister
Mechakucha ni aishiteru
Yasashii dake no kisu nara ii no kai
Gomen dakishimetai yo
Kanashimi sae setsunasa sae hikiukeru kara
Ima sugu ni subete wo azukete
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz