2 września 2009

Chobits, OP "Let Me Be With You"


"Pozwól Mi Z Tobą Być"
Wykonawca: Round Table
Ans. Mleko



Futari ga kitto deaeru you na mahou wo kakete
Ryoute wo sotto kasanete hora hohoemu kara

Honto no kimochi kizukanai furi shite
Totsuzen futari koi ni ochitano

Let Me Be With You
Let Me Be With You
Let Me Be With You
Dakishimetai no

Ima made zutto ienai mama kakushitetano
Tsuyogatteru sore dake na no mitsukedashite

Machiawase made atogofun mattete
Sono ato futari koi ni ochitano

Let Me Be With You
Let Me Be With You
Let Me Be With You
Nakitakunaru no

Tsunaida te wo sotto hanasu toki
Fuan ni naru no Fuan ni naru no

Let Me Be With You
Let Me Be With You
Let Me Be With You
Dakishimetai no ni
Dakishimetai no ni
Dakishimetai no ni

***

Rzucam czar by nic nie przeszkodziło naszemu spotkaniu,
Bo gdy delikatnie złączymy nasze dłonie - uśmiechnę się

Udawaliśmy, że nie wiemy co naprawdę czujemy
Nagle zakochaliśmy się w sobie

Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Chcę cię przytulić

Nie byłam w stanie tego wyznać i dlatego to ukrywałam
Nawet teraz tylko udaję silną - chciałabym, żebyś mnie przejrzał

Proszę, poczekaj jeszcze pięć minut zanim się spotkamy
Potem - zakochaliśmy się w sobie

Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Chce mi się płakać

Gdy delikatnie puszczasz moją dłoń
Martwię się, martwię się

Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Pozwól Mi Z Tobą Być
Mimo, że chcę cię przytulić
Mimo, że chcę cię przytulić

1 komentarz: