11 września 2009

Fate/stay night, IM Rider "Toki no uzu"


Tytuł: Toki no uzu (Wir chwili)
Wykonawca: Yuu Asakawa jako Rider
Na życzenie orube1


Tatoe kono te Kegare you tomo
Tada hitotsu no tashikana hikari wa shiroi mama

Kirisaite wa fukaku naru yami ni
Hokori takaku kakageta ken o

Nagare kieru toki no uzu ni
Utsuru sekai wa
Kakoto asu no hazama ni aru
Kuukyo na maboroshi
Fureru hodo ni ushinau nara
Idaiteiru omoi dake o
Shinjiteiru kara

Ochiru hatega gouka to shitemo
Mune o tomosu shizukana kizuna wa kiyoi mama

Kudakareteta shinjitsu no sakebi
Kakushiteiru kamen no shita ni

Nagare kieru toki no uzu ni
Mieru setsuna wa
Uso to yume de tsumi ageteta
Hakanai gensou
Egaku tabi ni kizutsuitemo
Yurugazu iru tsuyosa motome
Mamotteiru kara

Hikari to yami Kake nukeru tsubasa
Shuen e to
Yudaneru Tadzuna

Nagare kieru toki no uzu ni
Utsuru sekai wa
Kakoto asu no hazama ni aru
Kuukyo na maboroshi
Fureru hodo ni ushinau nara
Idaiteiru omoi dake o
Shinjiteiru kara

***

Nawet jeśli moja ręka zostanie splamiona krwią,
To jedyne, pewne światło pozostanie białe.

Do podartych ciemności
Z dumą podnoszę miecz.

Wir chwili, którym płynę, znika
W odbijającym się świecie.
Między jutrem a przeszłością
Jest tylko pusta iluzja.
Jeśli twój dotyk straci
Jedyne uczucie, które mam
To dlatego, że w nie wierzę.

Koniec upadku jest jak ogień piekieł,
Więzy pozostają, światło gaśnie, czyści pierś.

Prawdziwy krzyk zrobił rysę
Pod zakrywającą maską.

Wir chwili, którym płynę, znika
W momencie, w którym go ujrzałam.
Jestem przytłoczona kłamstwami i marzeniami
Pusta mrzonka.
Boli za każdym razem gdy próbuję to opisać,
Silna prośba jest może być pokonana.
Ponieważ ją chronię.

Skrzydła przecinają światło i ciemność,
Do końca
Powierzonej mi smyczy.

Wir chwili, którym płynę, znika
W odbijającym się świecie.
Między jutrem a przeszłością
Jest tylko pusta iluzja.
Jeśli twój dotyk straci
Jedyne uczucie, które mam
To dlatego, że w nie wierzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz