7 września 2009

Code Geass, OP "Hitomi no Tsubasa"


"Skrzydła w moich oczach"
Wykonawca: access
Dla: Mleko


Itamu basho wa dare ni mo iwanai
Isogu kokoro ga kakushita yume o

Kowaresou na hitomi de mitsumeru

Osaekirenai chikara dake
Hanasazu ni tobitatsu
Meguriai ga ugokidasu
Unmei o hayamete

Jibun o dakishimeteru ryoute o
Kimi no tame ni hodoite miru kedo

Todokanai sabishisa ga aru dake

Kazoekirenai negai nara
Azayaka ni hikiyose
Kanau you ni furesugita
Setsunasa ga kienai

Osaekirenai chikara dake
Hanasazu ni tobitatsu
Meguriai ga ugokidasu
Unmei o hayamete

Semete kimi ga kakenukeru
Isshun o oshiete

***

Nie powiem nikomu, gdzie mnie boli
Moje znękane serce ukrywa marzenia

Patrzę na Ciebie załamującym się wzrokiem

Jedynie z moją nieposkromioną siłą
Odpuszczam, niemożliwy do rozłączenia z nią
Przypadkowe spotkanie zaczyna się rozwijać
Pośpieszając nasze przeznaczenie

Dla Twego dobra spróbuję opuścić
Dłonie obejmujące mnie, lecz

Jest tu jedynie nieskończona samotność

Jeśli to Twoje niezliczone życzenia,
Przyciągnij je zdecydowanie do siebie
Tak, że zostaną Ci przyznane, dotknąłem ich zbyt wiele
Ból z tym związany nie zblednie

Jedynie z moją nieposkromioną siłą
Odpuszczam, niemożliwy do rozłączenia z nią
Przypadkowe spotkanie zaczyna się rozwijać
Pośpieszając nasze przeznaczenie

W każdym razie, zdradź mi chwilę,
Gdy będziesz tu zmierzać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz