26 września 2010

Full Moon wo Sagashite, ED "Eternal Snow"

"Wieczny śnieg"
Wykonawca: Changin' my Life

Muszę powiedzieć, że mam wielki sentyment do tego anime i wszystkich z niego piosenek, to takie typowe shoujo, pierwsze, jakie oglądałam!

****
kimi o suki ni natte dore kurai tatsu no ka NA
kimochi fukura n de yuku bakari de
kimi wa kono omoi kizuite iru no ka NA
ichido mo kotoba ni wa shitenai kedo

yuki no you ni tada shizuka ni
furitsu mori tsuzukete yuku

Hold me tight konna omoi nara
dareka o suki ni naru kimochi
shiritaku nakatta yo
I love you namida tomaranai
konna n ja kimi no koto
shirazu ni ireba yokatta yo

kimi o itsumade omotte iru no ka NA
tameiki ga mado GARASU kumoraseta

yureru kokoro tomosu KYANDORU de
ima tokashite yukenai ka NA

Hold me tight oreru hodo tsuyoku
kogarashi fubuki ni deatte mo
samukunai you ni to
I miss you kimi o omou tabi
amikake no kono MAFURAA
konya mo hitori dakishimeru yo

eien ni furu yuki ga aru nara
kimi e to tsuzuku kono omoi kakuseru no ka NA

Hold me tight konna omoi nara
dareka o suki ni naru kimochi
shiritaku nakatta yo
I love you mune ni komiageru
fuyuzora ni sakebitai
ima sugu kimi ni aitai yo

Hold me tight I love you
***
Ile to już czasu, odkąd się w tobie zakochałam?
Moje uczucia wzrosły od tego czasu
Jednak czy ty je dostrzeżesz,
Jeśli nigdy nie zamieniłam ich w słowa?

One są zupełnie jak śnieg,
Którego ciągle i ciągle cicho przybywa...

Obejmij mnie- Jeśli to takie uczucie
Nigdy nie chciałam wiedzieć,
Co to znaczy kogoś kochać
Kocham cię- Ale nie przestanę płakać
I dlatego wolałabym cię nie spotkać

Jak długo jeszcze będę o tobie myśleć?
Szyba okna jest zaparowana od mojego oddechu

Czy ogień świecy
Wciąż może stopić moje serce?

Obejmij mnie, jakbyś miał mnie złamać,
Abym nawet na mroźnym wietrze i huraganie
Nie czuła zimna.
Tęsknię za tobą- zawsze, gdy o tobie myślę
Dzisiaj ponownie trzymam nieskończony szalik
Samotna

Jeśli istniałby nieskończenie padający śnieg,
Czy ukryłby moje uczucia do ciebie?

Obejmij mnie- Jeśli to takie uczucie
Nigdy nie chciałam wiedzieć,
Co to znaczy kogoś kochać
Kocham cię- Te uczucia wypełniają mą pierś
Chciałabym krzyknąć w zimowe niebo
„Chcę się z tobą zobaczyć!”

Obejmij mnie... Kocham cię...

1 komentarz: