23 września 2010

Moryo no Hako, OP "Lost in Blue"


"Zatracony w Smutku"
Wykonawca: Nightmare
Ans. Mleko



“Kono saki wa nani mo nai”
Boku o waratta taiyou to semi no koe sonna sekai no owari ni…

Furimukeba kako wa kiete ite
Aishita ano hito no namae sae, nani mo omoidasenai yo

“Kietai” “Kienai” “Kietai”
Zutto itakute tsurakute demo kesenakute
“Itsuka kawareru? Kawareru? Kawareru?”
Mijime ni mogaita ano natsu

‘Kono saki wa nani mo nai?’
Ano hi kurutta taiyou to kimi no koe sonna sekai no owari ni…

“Kietai” “Kienai” “Kietai”
Zutto itakute tsurakute demo kesenakute
“Mou ii kai?” ‘Mou ii yo’ “Arigatou” ‘Sayounara’

Ano natsu no jibun e

“Gomen ne. Dame datta. Waratterun darou na. Hetakuso na waraigao de.”

Mou ichi umarete

Mata boku ni umarete

Saikou no kao de waraun da

***

"Po tym już nic nie ma, to koniec."
Na krańcu takiego świata spotykam uśmiech słońca i głosy cykad

Spoglądam za siebie, by ujrzeć jak znikają minione dni
Już niczego nie mogę sobie przypomnieć, nawet iomia tych, których niegdyś kochałem

"Chcę zniknąć." "Nie mogę." "Ale ja chcę."
To zawsze było bolesne i trudne... jednak nie potrafię tego wymazać
"Czy kiedyś się to zmieni?" "Zmieni się?" "Zmieni?"
Tamtego lata walczyłem bez szans na zwycięstwo

"Po tym już nic nie ma... to koniec?"
Na krańcu takiego świata spotykam opętane słońce i twój głos

"Chcę zniknąć." "Nie mogę." "Ale ja chcę."
To zawsze było bolesne i trudne... jednak nie potrafię tego wymazać
"Wystarczy?" "Tak, wystarczy." "Dziękuję." "Żegnaj."

Do mnie z tamtego lata...

"Przepraszam. Nie udało się. Ciekawe czy się śmiejesz. Ciekawe czy twoja twarz jest okropnie wykrzywiona tym śmiechem."

I powrócę w nowym życiu

I powrócę jako ja

I będę się śmiał najlepiej jak się da

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz